Kenzo World’ün En Yenisi: Intense

Kenzo World EDP Intense’in gurman-çiçeksi kokusundaki siyah erik ve vanilya ikilisi ile güçlü ve çiçeksi açılımlara hazır olun! Tende bıraktığı feminen iz ile KENZO WORLD EDP INTENSE kendi olmaktan asla çekinmeyen güçlü kadınların vazgeçilmezi olacak.

Kenzo’nun moda tasarımcıları Humberto Leon ve Carol Lim tarafından yaratılmış olan hipnotik ve ikonik göz motifi; Kenzo World EDP Intense’in sahip olduğu okyanus mavisi tonu ile yepyeni bir görünüm kazanıyor. İkonik göz sembolünün stilize bir metaforu olan bu şişe aynı zamanda Kenzo kadınının gücünü yansıtırken kullanıcılarını cesur ve feminen bir dünyaya dalmaya davet ediyor. Kenzo World EDP Intense’in parfüm şisesi Kenzo’nun ikonik “Kaliforniya” çantalarından esinlenen “gommato” mat siyah kapağı ve “THE EYE” mücevher koleksiyonundan esinlenilen pembe altın aksesuarı ile Kenzo dünyasının önemli sembollerine atıfta bulunuyor. Göz metaforu ile Kenzo kadınının çok yönlü karakterini ortaya çıkaran Kenzo World EDP Intense kutusunun üzerinde braille alfabesi ile işlenmiş ismi ile farklı bir duruş sergiliyor.

Kenzo World göz motifi, KENZO’nun geleneksel olmayan ve mizahi ruhunu vurgularken; kendin olmaktan asla vazgeçme! diyerek bizlere neşeli ve ilham veren bir ipucu sunuyor. KENZO WORLD EDP INTENSE’i neşeli dünyasını kutlamak için Kenzo World reklam kampanyası çılgın ve özgür ruhlu, kural tanımayan bir performans kurgusuna sahip karelerden oluşurken kadınları cesaretlendirmeyi hedefleyerek onların başkalarının ne düşündüğünü umursamamaları gerektiğini vurguluyor.

Kadınların kendileri olmaktan asla vazgeçmedikleri bir dünya için; siyah erik, şakayık, yasemin ve vanilya içeriğiyle KENZO WORLD EAU DE PARFUM INTENSE’i keşfedin!

İlgili Makaleler