2014’te Harrods’ta yer alan ilk ve tek Türk mücevher markası Bee Goddess, 5 yılın en çok satan mücevher markaları arasına girdi. Bu başarıyı ödüllendirmek isteyen Harrods, Bee Goddess’ı daha geniş kitlelere tanıtmak üzere, genç moda markalarının yer aldığı, Harrods’un kalbi olan Fashion Lab’ te Bee Goddess’a ikinci bir yer ayırdı.
Luxury Jewellery Hall’daki mağazasına özel hazırlanan ‘Bee Goddess Diamond Salon’ adlı yeni mağazanın tasarımını Harrods’ın yaratıcı ekibi üstlendi. Mağazada özellikle Türk bayrağı kırmızı rengi ve Bee Goddess’ın en çok sevilen tasarımları kullanıldı. Bu projede, Bee Goddess’ın yeni koleksiyonları olan Eye Light (Göz Nur’u) ve Starlight’ın yanı sıra moda tutkunlarına özel hazırladığı hediyelik aksesuarlarda beğeniye sunuluyor. Bee Goddess Diamond Salon, rengi, büyüklüğü ve orijinal dekorasyonu ile Harrods’un içinde büyük ilgi ve beğeni topladı.
The Telegraph Luxury tarafından ”Yılın en Vizyoner ve Yaratıcı Mücevher Tasarımcısı” seçilen Bee Goddess’ın kurucusu Ece Şirin, ‘aydınlık lüks’ olarak adlandırdığı akımın da öncüsü. ‘Statü sembolü’ yerine ‘ruhun sembolü’, ‘mücevher yerine öz cevher’ diye seslenen Ece Şirin Şubat ayı boyunca Harrods’taki bu yeni noktada müşterilerini misafir ederek; markanın ardındaki felsefeyi, mit ve sembollerin gücünü ve o gücü nasıl kendi hayatlarına nasıl aktarabileceklerini anlatacak.