İstanbul’un, Doğu ve Batı arasında moda köprüsü olması hedefiyle yola çıkılan ve bu yöndeki hedefler doğrultusunda çalışmaların sürdürüldüğü Premiere Vision İstanbul, artık global markaların ilgi odağı haline gelirken, gerçekleştirilen en önemli yeniliklerden biri de “Tekstil Liderleriyle Sohbetler” dizisi oldu.
“Markalaşmada Tasarımın Gücü” temasıyla düzenlenen ilk sohbetin konukları Herald Tribune Gazetesi’nin “dünyayı fetheden kaşmirci” diye nitelendirdiği Silk & Cashmere CEO’su Ayşen Zamanpur ve uluslararası alanda tekstil ve moda fuarcılığında markalaşan Premiere Vision’un Uluslararası Fuarlar Direktörü Guglielmo Olearo oldu. Zamanpur, rakiplerin artık sonsuz olarak nitelendirilebilecek kadar çok olduğunu belirterek, bu koşullar altındaki rekabette en önemli unsur olarak fiyatta değil, kalitede rekabeti gösterdi. Olearo ise, başarılı markaların öne çıkan en önemli özelliklerinden biri olarak yenilikçilik ve yaratıcılığı göstererek, “Aynı zamanda değişen dünyayı ve değişen tüketim alışkanlıklarını takip ederek müşteriyle duygusal bağ kurabilen markaların bugün, “Lovemark” olarak adlandırılmaları tesadüf değil” dedi.