İyimser bir bakış açısıyla birlikte daha iyi bir geleceği şekillendirmenin vurgulandığı kampanyanın film serisi, Beyoncé, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah, Siya Kolisi ve Nneka Ogwumike gibi isimlerin ilham veren görüntülerinden oluşuyor. adidas, Impossible Is Nothing için Türkiye’de Eda Erdem, Cansu Köksal ve Zeynep Bastık gibi güçlü isimlerle birlikte çalışıyor.
adidas, yıllara meydan okuyan Impossible Is Nothing kampanyasını bir film serisiyle yeniden canlandırıyor ve bu uzun süreli marka tutumunun evrim sürecini anlatıyor. Hazırlanan 20 filmlik seri boyunca Beyoncé, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah, Siya Kolisi ve Nneka Ogwumike’nin de dahil olduğu dünyaca ünlü isimlerin kendilerine özgü gerçek hikayeleri evden çekilen görüntüleri de kullanılarak güçlü bir anlatımla aktarılıyor.
Film serisi, olasılıkları görmek ve adidas’ın sporun insanların hayatları değiştirme gücüne dayandırdığı iyimserliğe odaklanıyor. Tüm dünya için birlikte daha iyi bir geleceği şekillendirmenin mümkün olduğundan yola çıkılan seri ile kişilerin olasılıklarının sınırlarını genişletme, insanları spora dahil etme ve sporla bir araya getirme amaçlanıyor. Bu seri aynı zamanda adidas’ın daha sürdürülebilir bir dünya için bugüne kadarki çalışmalarıyla örtüşen, uzun dönemli marka vaadinin de başlangıcı olarak konumlandırılıyor.
Impossible Is Nothing’in Türkiye’deki iletişimi için Eda Erdem, Cansu Köksal, Zeynep Bastık ile çalışılırken; Yusuf Yazıcı, Burak Yılmaz, Çağla Nur Uzundurukan, Meryem Boz gibi farklı kategorilerden pek çok sporcu ve spora gönül veren isim de kampanyaya destek veriyor.
Kampanyada ünlüler ilham veren anlarıyla yer aldı
Belgesel tarzında yapılan film serisinde dünyaca ünlü bazı ünlü isimlerin daha önce görülmeyen ve bilinmeyen yanları gösterilirken; arkadaşları veya diğer sporcular tarafından da güçlü bir anlatımla etkileyici tarafları vurgulanıyor ve arşivlerden çıkan görüntülerle canlandırılıyor.
adidas’a göre Impossible is Nothing, diğerlerinin sadece imkansızı gördüğü dünyayı olasılıklarla görmenin bir yolu. Ne kadar güçlü olunabileceğinin perdesini kaldıran adidas, böylece bugüne kadarki en iddialı içerik serisini lanse ediyor. Film serisi daha önce görülmemiş özel anları, spor kültüründeki hikayeleri takip ederek iyimserliğin ve eyleme geçmenin hayatları nasıl şekillendirdiğini gösteriyor. Olasılıkları görerek ve gerçeğe dönüştürerek kendileri için hayal ettikleri geleceği keşfedenleri anlatan seri, küresel bir sahnede tarih yazan öncü isimleri gösteriyor. Marka ayrıca iyimserliğin neler başarabileceğinin güçlü bir kanıtı olarak insani hikayelerden oluşan bu koleksiyonla herkese kendi olasılıklarını görmeleri ve güçlenerek harekete geçmeleri için de ilham vermeyi amaçlıyor.
Beyoncé, herkese kendi sesini bulmasının mümkün olduğunu görerek kendi platformunu tüm insanların farklılıklarını yansıtmak için bir sahne olarak kullandı.
Güney Afrika Rugby takımının ilk Siyah kaptanı Siya Kolisi, ülkesini 2019 Dünya Kupası’nda zafere götürmenin mümkün olduğunu gördü ve tüm Güney Afrikalıların hayatına ve kalplerine dokunan bir galibiyet elde etti.
Bu tutumun adidas’ın DNA’sında nasıl yer aldığını gösteren filmlerden bazılarında bunun yenilikçi tasarım için ne anlama geldiği keşfediliyor. Adios Pro Adizero ile dünya rekoru kıran bir ayakkabının nasıl olabileceğine değinilirken, iş birliği ile plastik atık sorununun nasıl çözülebileceği de Parley CEO’su Cyrill Gutsh ile yeniden tasarlanıyor.
adidas Global Markalar Yönetim Kurulu Üyesi Brian Grevy: “Imposible is Nothing bir kampanyadan daha fazlası. Bu bizim tutumumuz. Olasılıkları iyimser bakış açısıyla görebilmemiz, sporun gücüyle hayatları değiştirme amacımıza ulaşmanın anahtarı. Bu tutum bize her gün ilham veren ve daha iyi bir geleceği inşa etmemizi sağlayan şey. Olanakları görebilmek, tüm insanlar için daha iyi bir yarın yaratmak isteyen herkes için.”
Marka amacını ve tutumunu odağına alan adidas, sürdürülebilirlik, güvenilirlik ve kapsayıcılık yoluyla spor için daha iyi bir gelecek yaratmaya yönelik üç stratejik odağın planlarını açıkladı:
Daha sürdürülebilir bir gelecek inşa etmek: adidas 2024 yılına kadar işlenmemiş polyesteri aşamalı olarak kaldıracağını ve tüm ürünlerinde yalnızca geri dönüştürülmüş polyester kullanacağını taahhüt ediyor.
Spora tüm insanları dahil ederek birleştirici olmak: adidas, UEFA ile anlaşmasını Avrupa Kadınlar Futbol Şampiyonası ve Şampiyonlar Ligi’ni de kapsayacak şekilde genişletme kararı aldı.
Yeniliklerde öncü olarak, hep daha ileriye gitmek: adidas, 3 boyutlu orta taban teknolojisiyle geliştirilen 4D4WD lansmanı yanı sıra önümüzdeki dönemde pek çok ileri ürün teknolojisini de hayata geçirecek.
Bölümlerden oluşan içerik dizisi 19 Nisan’da yayına giriyor ve yeni hikayeler İlkbahardan Yaza kadar gelmeye devam edecek.