On yılı aşkın bir süredir yenilikçi ve kullanışlı tasarımlı TUMI’nin en sevilen koleksiyonu Alpha Bravo, Life in Forward Motion kampanyasıyla mirasını sürdürüyor. Koleksiyon, modülerlik, sürdürülebilirlik ve dayanıklılığa odaklanan tamamen yeni stillerden oluşuyor. Koleksiyon sırt çantaları, askılar, göğüs çantaları, spor ayakkabılar ve çapraz çantalar dahil olmak üzere iki düzineden fazla yeni ürüne sahip. koleksiyona ait ürünler, ilhamını sağlam paraşüt kumaşından alan , dayanıklı yırtılmaz kumaştan yapılmış, askeri detayları da bir sonraki seviyeye taşıyan mevsimlik bir renk grubunda sunulacak. Birçok ürünün dış malzemesi , geri dönüştürülmüş malzemelerden yapılırken ve TUMI’nin ikonikleşmiş balistik naylon materyallerine daha da sürdürülebilir bir yaklaşım getiriyor. Hemen hemen tüm stillerin astarı da geri dönüştürülmüş malzemelerden yapılmıştır ve koleksiyonun uzun ömürlü kalitesi, sürdürülebilirliğini daha da artırıyor.
Alpha Bravo’nun her yere gitme, her şeyi yapma enerjisine uygun olarak, her ürün yeni TUMI+ seyahat aksesuarlarıyla uyumludur – çantanızı kişisel ihtiyaçlara göre kişiselleştirmek için kullanılabilecek ve kesintisiz bir yaşam tarzını tamamlayan modüler bir ekosisteme sahiptir. TUMI+, yalnızca Alpha Bravo koleksiyonuna değil, aksesuar alanlar, G-kancalar ve karabinalar kullanarak TUMI’nin portföyündeki daha birçok ürüne de eklenebiliyor.
Bu bahar, TUMI, Alpha Bravo koleksiyonunu “TUMI Ekibi” olarak bilinen uluslararası bir oyuncu kadrosunun oynadığı dört kısa filmden oluşan bir dizide öne çıkarıyor. New York City ve Londra’da çekilen, iki kıtayı kapsayan kampanya, önde gelen yönetmenler Autobahn ve Andy Madeleine’in merceğinden düşünceli bir şekilde anlatılıyor. Kampanya, bu çok yönlü yeteneklerin Alpha Bravo’nun desteğiyle Life in Forward Motion’a özgün bir şekilde tasvir ediyor.
F1 pilotu ve oyuncu Lando Norris’in başrolde olduğu 1.Bölüm , 11 Ocak 2022’de çıkış yapacak ve Navigation Backpack, Mason Duffel ve Classified Waist Pack ürünlerini içerecek. Lando Norris 7 yaşında yarışa başladığı kariyerinde küçükler şampiyonu ve 5 kez Formula 1 podyum bitiricisi ve 14 yaşında en genç Dünya Karting Şampiyonu olmuştur. 19 yaşında en genç İngiliz Formula 1 sürücüsü olarak Formula 1’e katılan ve şimdi birden fazla podyumla, en hızlı şekilde turları ve pole pozisyonu ile geleceğin Formula 1 Dünya Şampiyonu olma yolunda ilerliyor.
Başrolünde Profesyonel Futbolcu ve Rol Modeli Son Heung-Min’in yer aldığı 2. Bölüm, 27 Ocak 2022’de çıkacak ve Logistics Backpack, Navigation Backpack ve Liaison’ ürünlerini içerecek. Son, Tottenham Hotspur Futbol Kulübü’nün ayrılmaz bir parçası ve Güney Kore milli futbol takımı kaptanıdır. 2019’da Son, Şampiyonlar Ligi’nde en çok gol atan Asyalı oyuncu oldu ve bunu 2020’de Premier Lig’de 50’den fazla gol atan ilk Asyalı oyuncu olarak takip etti. Son, 6 kez Asya’nın En İyi futbolcusu seçildi. Alçakgönüllü ve kaygısız bir tavıra sahip olan Son’u popülaritesi ile tüm insanları ve hayranları bir araya getiriyor.
Grammy ödüllü, Altın Küre ve Emmy adayı Aktör, Oyuncu ve Müzisyen Anthony Ramos’un oynadığı 3. Bölüm , 7 Şubat 2022’de başlıyor ve sezonluk Recruit Chest Pack, Ally Pack ve Transport Pack’i içeriyor. Bir hikaye anlatıcısı, vizyon sahibi ve yaratıcı olan Ramos, yakın zamanda melodik olarak ham duyguları yakalayan ikinci albümü “Love and Lies”ı yayınladı. The Hollywood Reporter ve Time Magazine kapaklarını süsleyen Ramos, TIME 100’ün prestijli “NEXT” listesine dahil edildi ve geleceği şekillendiren yükselen liderler arasına girdi.
Ünlü şarkıcı-söz yazarı Gracie Abrams’ın başrolde olduğu 4. Bölüm, 8 Mart 2022’de başlıyor, Platoon Sling, Junior Crossbody, Search Backpack ‘ ürünlerini içeriyor. Pigeons & Planes, Fader ve i-D gibi lezzet yaratan çıkışlarla ve Vogue UK tarafından çığır açan yedi kadın müzisyenden biri olarak taçlandırılmanın yanı sıra Abrams, duygusal olarak samimi şarkı sözlerinin ve DIY duyarlılıklarının gücüne sadık bir takipçi kitlesi edindi. Abrams, son projesi This Is What It Feels Like ile iç gözlemini en mahrem duygusal deneyimlere taşıyor. Abrams, 2022’nin başlarında bir Kuzey Amerika ve Avrupa turuna çıkmaya hazırlanıyor.
Lansmana eşlik etmesi planlanan etkinlikler arasında, Tumi Crew’in türünün tek örneği öğelerin ve Alpha Bravo koleksiyonuna sürükleyici bir bakışın yer aldığı, dünya çapındaki deneyimsel pop-up’lar yer alıyor. TUMI, deneyimini 8 Şubat – 14 Şubat 2022 tarihleri arasında BAE’deki Dubai Mall’da tanıtacak.
“Bu kampanyada TUMI’nin temel taşlarını ve değerlerini, yıkıcı ve alakalı bir şekilde sergilememiz bizim için önemliydi. TUMI’nin Life In Forward Motion kampanyası, marka hikayemizi dört benzersiz, çok yönlü hayatın merceğinden paylaşarak onların özlemlerini, hırslarını ve zorluklarını aktarıyor.
TUMI Ekibi Alpha Bravo, her zaman mükemmelliğin peşindedir,” diyor TUMI e-Ticaret ve Pazarlamadan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Jill Krizelman.
TUMI Kreatif Direktörü Victor Sanz şunları ekliyor: “Seyahat etme şeklimizde etkileşim biçimimiz son iki yılda büyük bir değişim geçirdi, bunu yeni modern kullanıcılarımız için Alpha Bravo koleksiyonuna yeniden odaklanmak için bir fırsat olarak gördük. Müşterilerimiz için gerçekten ne önemli ve onları bu koleksiyonun lansmanına nasıl entegre edebiliriz diye değerlendirdik. Tutkularının peşinden gittiklerini bilerek, yalnızca iş açısından değil, yaşam tarzı açısından da onların ihtiyaçlarına gerçekten odaklandık”.
TUMI HAKKINDA:
1975’ten beri üstün kalitedeki iş ve seyahat ihtiyaçlarına yönelik tasarımlara imza atan TUMI, dünyanın en prestijli markaları arasında yer alıyor. Kusursuz işlevselliği zeki bir ruhla harmanlayan TUMI, tutkulara bir ömürlük yön vermek üzere oldukça çarpıcı, bir o kadar da zamansız tasarımlara hayat veriyor. New York’tan Paris’e, Londra’dan ve Tokyo’ya, dünya çapında, 350’den fazla mağazasının yanı sıra dünyanın en özel concept store’larında ve 75’ten fazla ülkedeki 2000’i aşkın satış noktası ile tasarımlarını satışa sunan TUMI, şehre, yaşama ve seyahatlere ilham veren, yüksek kalitedeki ve üstün fonksiyonellik özelliğine sahip koleksiyonlarıyla ilgi görüyor.