Financial Times, “Türk kuyumcular Kapalıçarşı’nın tonlarını Londra’ya taşıyor” başlıklı haberinde Fatoş Altınbaş’ı ve markası Mevaris’i okuyucularına tanıttı.
İngiltere’nin en saygın gazetesi Financial Times, geçen hafta Cuma günü çıkan sayısında, Türk mücevher markası Mevaris ve kreatif direktörü Fatoş Altınbaş’a geniş yer verdi. Financial Times editörü Francesca Fearon, Türk kuyumcular Kapalıçarşı’nın tonlarını Londra’ya taşıyor” başlığıyla kaleme aldığı yazısında, Londra’da da mağazası olan Mevaris’in kurucusu ve kreatif direktörü Fatoş Altınbaş’ı tanıtıp markası ile ilgili görüşlerine yer verdi. Fatoş Altınbaş’ın lüks ürünler satmak için kurulan Kapalıçarşı mirasını, Burlington Arcade’deki mağazasıyla Londra’ya taşıdığını vurgulayan Financial Times editörü, Mevaris’in misyonu, koleksiyonları ve tasarımlarıyla ilgili de detaylı bilgi verdi. Fatoş Altınbaş’ın, Londra’daki mağazasının ve tasarımlarının fotoğraflarına da yer veren Financial Times’ın haberi, Fatoş Altınbaş’ın, pandemi sırasında Londra’da açtığı mağazasıyla Mevaris’i dünyaya tanıtmak için İngiltere’nin başkentini bir merkez olarak seçtiği yorumuyla sona veriyor.