Moda evi son kampanyasıyla, “Gucci Ancora” ruhunu benimseyerek, Gucci topluluğunun merkezinde yer alan aşkı kutluyor.
Gerçek aşıklar Kendall Jenner ve Bad Bunny ile bir havalimanında çekilen kampanyada buluşma noktasının intimitesi vurgulanıyor. Kendall ve Bad Bunny havalimanında dolaşırken, 1990’ların Jet Set şıklığını yeniden tanımlıyorlar.
Zarif ve şık görünümler, Gucci’nin seyahat koleksiyonlarını tanımlayan zamansız zarafetin başarılı bir örneğini veriyor. Kendall Jenner ve Bad Bunny, “GG monogramı” gibi köklerden esinlenen tasarım unsurlarının kombinasyonuyla belirginleşen GG Supreme seyahat koleksiyonundan parçaları taşıyorlar. Kampanya aynı zamanda fosforlu deri detaylar ve kabartmalı GG lastik deri stilleri ile tanımlanan yeni tasarımları da sunuyor.
Kendall Jenner ve Bad Bunny ile gerçekleştirdiği Valigeria kampanyası aracılığıyla Gucci, kuruluş tarihine saygı gösteriyor ve Yaratıcı Direktör Sabato De Sarno’nun vizyonu doğrultusunda yeni bir macera ve lüks seyahat çağını müjdeliyor.