Özgün ürünleri ile sigortacılık hizmeti sunan Koru Sigorta’nın kreatif, sosyal medya ve dijital strateji çalışmaları için yeni ajansı Pandastic Studio oldu.
Türkiye İtibar Akademisi (TİA) tarafından gerçekleştirilen genç nüfusun en çok güvendiği markaların belirlendiği “Gençlik Endeksi G-250” sonuçlarına göre Türkiye’de yaşayan 18-24 yaş grubunun tercih ettiği markalar arasında yerini alan Koru Sigorta’nın kreatif çalışmaları, sosyal medya yönetimi ve dijital stratejileri için yeni ajansı Pandastic Studio oldu.
Pandastic Studio, gerçekleştireceği tüm kreatif ve dijital çalışmalarla Koru Sigorta’yı önümüzdeki dönemde de her alanda en güvenilir markalar arasında tutmaya devam edecek.
Pazarlama, iletişim ve marka ajansı olarak kurulan Pandastic Studio, uzman kadrosu ile içlerinde Bioderma, Institut Esthederm, Etat Pur, Konyalı Saat, Bolero Çorap ve DanKüchen gibi pek çok markaya İstanbul ve Viyana ofisleriyle Türkiye ve Avrupa’da hizmet vermektedir. Ajans; konvansiyonel ve dijital pazarlama, medya planlama, marka yönetimi, prodüksiyon, sosyal medya yönetimi, influencer pazarlaması ve etkinlik yönetimi gibi birçok alanda 360⁰ pazarlama, iletişim ve reklam hizmeti sağlamaktadır.