Erkek deodorant pazarının köklü markalarından Blade deodorantın yeni marka yüzü başarılı oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ oldu. Tatlıtuğ, “İyi Kokmaya Blade Yeter” reklam sloganı ile bu özel iş birliğine imzasını attı. Türkiye’nin önde gelen kişisel bakım ve kişisel temizlik şirketlerinden Evyap’ın erkek bakım serisinde yer alan Blade deodorant, yeni marka yüzü Kıvanç Tatlıtuğ ile yaza iddialı bir giriş yapıyor. Kapsamlı tüketici araştırmaları ve Evyap’ın AR-GE merkezinde yürütülen bilimsel çalışmalarıyla kendisini her daim yeni dünyanın ihtiyaçları doğrultusunda güncel tutan Blade deodorant, altı farklı seçeneği ile ter kokusunun engellenmesine yardımcı oluyor. Cool Fresh, Green Dream, Self Confidence, Mountain Fresh, Marine Fresh ve Deep Chill kokularıyla gün boyu ferahlık hissi veren Blade deodorant serisi, aktif hayatın kesintisiz devam etmesini sağlıyor.
Dünya standartlarında bir iş birliği
Blade deodorantın, “İyi Kokmaya Blade Yeter” sloganı ile başlattığı yeni kampanyasının yüzü ünlü ve başarılı oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ oldu. Reklam filmi senaryosunda, Tatlıtuğ’un oyuncu olmasının getirdiği tempolu iş hayatının yanı sıra sporla gelen aktif yaşamına Blade deodorantın ferah kokuları ile gönül rahatlığıyla devam edilebileceğini gösteriyor. Reklamda; hayatın bir mücadele olduğu, yeni maceralara koşmaya hazırlanırken Blade deodorantın her zaman yanımızda olduğunun altı çiziliyor.
Blade deodorantın, erkek deodorant kategorisinde iddialı ve başarılı bir şekilde ilerlediğini ifade eden Evyap Kişisel Bakım Kategorisi Pazarlama Lideri Zeynep Kalkandelen Kırateli, bu yeni ve heyecanlı iş birliği için, “Blade markamızı 2022 yılında relanse etmemizin ardından markamız, erkek deodorant pazarında önemli başarılar elde ederek güçlü bir konuma yerleşmeyi başarmıştır. Şimdi milyonların severek takip ettiği, bizim de şirket değerlerimizle uyuştuğuna inanadığımız Kıvanç Tatlıtuğ iş birliğimizle iddiamızı pekiştirmeyi hedefliyoruz. Reklam filminde de bu iddiamızı Tatlıtuğ’un hayatından anları yansıtmaya çalıştığımız sahnelerle gösteriyoruz. Ekip olarak bu kampanyaya ve Kıvanç’a çok güveniyoruz, reklam filmini yayınladığımız andan itibaren çok güzel dönüşler aldık, umarız tüketicimiz de beğenir.” dedi.