Michael Kors’dan “Watch Hunger Stop” Kampanyası

Michael Kors, 2013 yılında başlattığı “Watch Hunger Stop” bağış kampanyasının ardından şimdi de ortak hedefi dünyada açlığı yok etmek olan WFP(World Food Programme) ile uzun dönem hedefli ortaklığa imza attı. Ekim 2014’te de Michael Kors kişisel olarak Watch Hunger Stop tişörtü ile poz verip #WatchHungerStop etiketi ile sosyal medyada yayınlayan herkes için açlıkla mücadele eden çocuklara besin değeri yüksek yiyecek yardımı yapma sözü verdi.

Buna ek olarak Michael Kors, 100 Serisi’nden 1.325 TL’ye satılan her saat için World Food Programme (WFP)’a 100 öğün yemek bağışladı. Ayrcıca marka “Watch Hunger Stop” kampanyası kapsamında açılan www.watchhungerstop.com internet sitesi ile 2015 Ekim ayı boyunca bağışçıların seslerini duyurabilmeleri adına fotoğraflarını çekerek ya da videolarını kaydederek yarattıkları dijital tişörtler ile tüm dünyaya seslerini duyurmalarını sağlıyor. Galeriye kaydedilen her dijital tişört için Michael Kors’un ihtiyaç sahibi çocuklara 50 öğün yemek bağışında bulunduğu kampanyada “1 DİJİTAL TİŞÖRT = 50 ÖĞÜN YEMEK” olarak hedeflendi. Lily Aldridge, Candice Swanepoel ve Liu Wen’in de Mİchael Kors’un “Watch Hunger Stop” tişörtleri ile poz verdikleri kampanya dahilinde saat satışları, online kampanya katılımcıları ve bağışçılar sayesinde bugüne kadar dünya üzerinde açlıkla karşı karşıya olan çocuklara 10 milyon yiyeceğin ulaştırılması sağlandı.

 

İlgili Makaleler