Chloé’nin kurucusu Gaby Aghion bir gün “Mısır bir renk benim için,” demişti. Neresi sizi hareketlendirir?
Özellikle vintage dükkanların olduğu ilginç mağazalarla dolu San Francisco, New York, Cape Town ve Tokyo gibi ziyaret ettiğim şehirlerin her tarafı. İnsanların nasıl giyindiğini görmek ve onların günlük yaşamlarına gidip biraz ilham alabilmek.
Chloé ismi hala çok Fransız. Bu sizi nasıl etkiliyor?
Şüphesiz, şıklık ve resmiyet Fransız kadın elbiselerinin yapılış şekli. Onlar aynı zamanda alışveriş yaparken titizler ve yaşam görünüşlerinde nicelikten çok nitelikte seçicidirler. Konu tasarıma geldiğinde onlar muhtemelen oparçaya çoktan sahip olmuşlardır. Bu yüzden onların dolaplarına eklemelerini gerektirecek bir şeyler tasarlamak zorundayım.
Neden insanlar çantaları isimleriyle ilişkilendirir?
Bunu çok kişisel buluyorlar. Aslında çanta neredeyse kadının ikinci evi gibidir. Biliyorum bu kulağa gerçekten ayrıcalık geliyor fakat orada hayatına dikkat edersin. Bu yüzden kişiliğinizi bazı yollardan ifade edecek bir çantaya ihtiyaç duyarsınız. Eğer şık bir insansan, şık bir çantaya ihtiyaç duyarsın. Eğer cool bir kızsan, daha rahat bir çanta ya da high-fashion bir çanta istersin.
Sizinkinde ne var şu an?
Son zamanlarda modernleştirdim çantamı. Dijital kullanmaya başladığımdan beri günlük ve telefon rehberimden vazgeçtim. Bu yüzden şimdi sadece iPhone’umu, anahtarlarımı, cüzdanımı, dudak parlatıcımı ve çoğunlukla kızımın tokasını ya da oğlumun küçük, rastgele bir oyuncağını taşıyorum.
Solda: Chloé 2015 İlkbahar Yaz Kampanyası
1, 2, 3 Kadar Basit
On yıldır zahmetsiz spor giyim ve şık dış giyim Chloé görünüşünün ayırıcı özelliği oldu. Fakat Waight Keller kadınsılığıyla ünlü bir markaya kendi sofistike damgasını vuruyor. “Şimdi üretim ve kaynak açısından çok oynamak ve belki biraz daha süslemek istiyorum” diyor Keller ve sonbahar için üç temel adımda Chloé görünümünü sunuyor.
1. Bluz
“Her rengin olduğu çok sayıda ipek Chloé bluzum var,” diyor Waight Keller. “Jean’lerle, deri eteklerle veya boyfriend pantolonlarla kombinlemek için her zaman başvurduğum bir parça. Her seferinde feminen bir ruh katıyor.”
Bir Fransız modaevi olmasına rağmen gelişimini İngiliz tasarımcılarla tamamladı. Waight Keller’ın söylediği gibi, öyle değiller, iyiler ve değerliler.
Chloe koleksiyonlarını keşfetmek için tıklamaya devam edin.
“Tasarım yapmaya başladığım anda hedefim daha özgür olmak,” diyor rengarenk baskılarını tarif ederken Waight Keller.
En güçlü araçlarımız olan, şov ve reklamlarımıza en iyi örnek, ilkbahar kampanyasından Carlina güneş gözlükleri: Yüzde çok büyük duruyorlar ve insanlar onlarla asla işe gitmeyeceklerini söylediler. Fakat onlar kendilerini güneşin kızı gibi hissetmek, özgür ve eğlenceli görünmek istiyorlar. Bu anlamda Chloé kadınının temsil ettiği ne varsa uyguluyorlar.
Bence moda, temelde giyinmek olmamalıdır. Kadınlar nasıl giyinmelidir sorusuna çantalar gerçeğin algısını getirir.
Bugün hala Chloé Sevigny’i seviyorum. Proje seçimleri, davranışları, yaratıcılığı ve harika stil algısı, onu esas Chloé kızı yapıyor.
ABC Kadar Kolay
Chloé’nin kurucusu Gaby Aghion’ın eski koleksiyonlarını alfabetik olarak isimlendirme alışkanlığından ilham alan Waight Keller aynı yaklaşımı çantalara da uyarlıyor ve her sezona yeni bir harfle başlıyor.
A, Alice için
Fotoğrafçı Helmut Newton’ın karısı Alice Springs’in ismini taşıyan bu büyük çanta ‘Pratik kullanımına şık grafik çerçevesiyle birlikte ihtiyaç duyan kız için.’
Olivia Palermo Alice çantasıyla