YaYa Clothing, Selected Femme, American Vintage gibi dünyada ulaşılması zor olan yüzlerce bağımsız butik markanın ürünlerinin satışa çıktığı platformda artık butik Türk markalarına da yer ayrılıyor. Daha önce Skyscanner’ın Kıdemli Pazarlama Müdürü görevini üstlenen bu yıl ise Atterley firmasına transfer olarak Global Büyüme Müdürü görevine getirilen Murat Özkök-Ohr, Atterley.com’un önemli yatırımlarla pazar payını yüzde 35 artırdığını ve hızla büyüdüğünü belirterek butik Türk markaları için bu durumun önemli bir fırsat olduğunu dile getirdi.
Atterley’i, dünyanın en iyi butik markalarının buluştuğu ortak bir platform olarak niteleyen Murat Özkök-Ohr, şöyle konuştu: “Atterley.com, moda tutkunlarının dünyanın sayılı butik markalarının ürünlerine kolayca ulaşmasını ve müşteriye özel olarak sunulmuş bir ortamda alışveriş yapabilmesini sağlayan online bir platform. Şık, ilham veren, keşfedilmeyi bekleyen ve etkileyici moda ürünlerini arayanların rahatlıkla bulabileceği özelleştirilmiş bir ortam. Brighton’dan Bologna’ya, Floransa’dan NYC’ye, sürekli genişleyen ağımızda hem erkek hem de kadın modası yer alıyor. Şu ana kadar yüzün üzerinde sayılı butik firmanın ürünleri sergileniyor. Ancak yapılan yeni yatırımlarla ağımızı büyütmeye ve pazar payını artırmaya devam ediyoruz. Türkiye’deki moda severlerin ilgisi de oldukça yüksek. Özellikle kadınlardan büyük ilgi görüyoruz. Türk kadınları özellikle global butik markaların ürünlerine ayrı bir ilgi gösteriyor. Ayrıca bu platformda Türk butik markaları da artık yer alabilecek. Dünyanın birçok ülkesine ürünlerini tanıtma, büyük pazarda yer alma imkanına kavuşabilecek. Bu sayede kendilerini global alanda temsil edebilecek ve global müşterilere sahip olabilecekler.”
Atterley’i keşfetmek için tıklayın.