Beymen’den lüks modaya “House of Luxury” imzası

Türkiye’nin lüks moda ve yaşam stili destinasyonu Beymen, İlkbahar/Yaz 2025 Kampanyası’yla dünyada lüks modaya yön veren markaların Beymen DNA’sındaki izinin etkisini sürüyor. “House of Luxury” diyerek Beymen’in lüks dünya modası ile Türkiye arasındaki köprü olan misyonunu ortaya koyan kampanya, modanın, sanatın ve yaşamın iyi hissettiren yönleriyle bağ kuruyor ve Beymen’in ilham veren lüks moda markası olarak gücünü ortaya koyuyor.

“House of Luxury” kampanyasıyla altında Beymen, yalnızca modada değil mücevher, saat, parfüm, Home gibi birçok kategoride “Lüksün En Büyük Adresi” olma iddiasını ortaya koyuyor. Türkiye’de yalnızca Beymen’lerde yer alan markalarla ve koleksiyonlarıyla buluşan kampanya, Beymen dünyasının marka ve ürün çeşitliliğiyle birlikte yaşam tarzlarına eşlik eden sanat, gusto ve zarafeti de gözler önüne seriyor.

Zanaatın sanatla harmanlandığı ve zamansız zarafetin hayat bulduğu koleksiyonlardan seçilen eşsiz parçalar “House of Luxury” kampanyasının merkezinde yer alıyor. Alaia, Balmain, Bottega Veneta, Brunello Cucinelli, Dolce&Gabbana, Erdem, Etro, Isabel Marant, Loewe, Tom Ford, Valentino ve Victoria Beckham gibi dünyaca ünlü markaların İlkbahar/Yaz 2025 koleksiyonlarından seçilen parçalarla hayat bulan “House of Luxury” dünyası, müşterilerin stil arayışlarına yanıt verirken, moda tutkunlarına özgün ve ilham verici deneyimler de sunuyor.

Dolce & Gabbana, Miu Miu, Fendi, Hermes gibi dünya modasının önde gelen markalarının moda şovlarında ve kampanyalarında yer alan başarılı model Birgit Kos ile Bottega Veneta, Giorgio Armani, Jimmy Choo’nun da aralarında olduğu lüks moda sahnesinin güçlü oyuncularının kampanyalarıyla adından söz ettiren Edoardo Sebastianelli’nin kamera karşısına geçtiği “House of Luxury” kampanyası bir yaşam tarzı olarak lüksü anlatıyor.

House of Luxury İlkbahar/Yaz 2025 Koleksiyonu ile Beymen, herkesi lüks moda ve yaşam stilinin buluşma noktasına davet ediyor.

İlgili Makaleler