Burberry, gardırobun temellerini yeniden belirlediği Burberry Classics koleksiyonunu tanıtıyor. T-shirtler, takım elbiseler ve çeşitli ürün gruplarını içeren temel stiller, markanın imza niteliğinde kodlarıyla zenginleşiyor.
Burberry check deseni, kum ve taş renkleriyle güncellenerek ikonik İngiliz tasarımına kendinden emin yeni bir yaklaşım getiriyor. Mayolara, ceketlere, alt giyim gruplarına, kanvas gömlek elbiselere ve özel dikim poplin gömleklere uygulanıyor.
Atlı Şövalye tasarımı (EKD), nakış ve aplikeler aracılığıyla ceketler, polo tişörtler, kapüşonlular, tişörtler ve eşofman altlarında da kendini gururla gösteriyor. Ana malzemesi en az yüzde yetmiş organik veya yüzde elli geri dönüştürülmüş materyaller içeren Burberry Classics’in ilk serisi, Burberry’nin dönüşüm konusundaki kararlılığını gösteren girişim topluluğu ReBurberry programının içeriğinde yer alıyor. Girişimler ürün, ambalaj ve hizmetler olarak üç ana başlık altında toplanıyor.
Ürünler sertifikalı bir şekilde tedarik edilmiş malzemeler kullanılarak, inovasyona ve Burberry’nin çevresel etkilerini azaltmaya odaklanarak tasarlanıyor. Plastikten arındırılmış ambalajlar sürdürülebilir lüksün yeni bir standardı olduğu fikrini güçlendiriyor.
Burberry, ürünlerinin ömrünü uzatmak ve daha uzun süre keyifle kullanılmalarını sağlamak için döngüsel bir hizmet sunuyor. Bunlar arasında Burberry’nin geçtiğimiz yıl sırasıyla My Wardrobe HQ ve Vestiaire Collective ile iş birliği içinde başlattığı kiralama ve yeniden satış girişimlerinin yanı sıra çeşitli yenileme, onarım ve ileri dönüşüm hizmetleri de yer alıyor.
Iris Law ve Quinn Kirwan’ın başrollerini paylaştığı kampanyanın çekimleri Londra’da gerçekleştirildi. Kreatif Direktör Daniel Lee önderliğinde yaratılan Burberry Classics, Mart 2024’ten itibaren mağazalarda ve Burberry.com’da yer alacak.