Bulgari, Roma’nın zamansız çekiciliğini ve bir zamanlar Doğu Roma olarak bilinen İstanbul’un eşsiz özünü ustaca birleştirerek İstanbul Havalimanı’nda yeni bir yüksek parfümeri etkinliğine imza attı. Açılışını 30 Ocak 2024’te yapan pop-up mağaza, Bulgari’nin iş ortaklarını, basını ve marka elçilerini bir araya getirdi. Gebr. Heinemann ve Unifree iş birliğiyle geliştirilen pop-up mağaza, 31 Mart’a kadar eşsiz bir deneyim yaşatarak Bvlgari Allegra parfüm koleksiyonunu sunuyor.
Yeni tasarım: İtalyan kaçamağı
Bvlgari Allegra pop-up mağazası, Unifree Duty Free‘nin güzellik bölümünün sağ koridorunda yer alıyor. Aydınlık, modern ve dinamik olan bu alan, parlak ışıklar ve canlı renkleri bir araya gelmesiyle oluşuyor. Pop up‘ın temasını ön plana çıkaran ve Bulgari’nin ikonik cabochon kesimini anımsatan pembe altın tonlu flakon tasarımı, uzaktan gelen bir yolcuyu çekiciliğiyle hızlıca etkisi altına alıyor. Yakından bakan ziyaretçiler pop-up’ın tüm detaylarını süsleyen pembe altın tonunu görebiliyorlar. Bulgari mücevherlerinin ayrılmaz bir parçası olan değerli metale saygı duruşunda bulunan bu metalik, ışığı güzel bir şekilde yansıtıyor ve hem Ebedi Şehir Roma hem de İstanbul’u simgeleyen parlaklığı yakalıyor. Bu parlaklık, traverten taşlardan oluşan teşhir üniteleri ve ikonik turuncu halı ile Bulgari’nın Romalı köklerine atıfta bulunuyor.
Bvlgarı Allegra: Yüksek parfümeri yeniden yorumlanıyor
Allegra İtalyanca’da “neşeli” anlamına geliyor ve Bvlgari Allegra koleksiyonu, İtalyan kaçamağının eşanlamlı duygularını ortaya çıkarıyor. İtalyan Riviera’sının enerjisinden (Riva Solare Eau de Parfum) Puglia’daki kış güneşi döneminin büyüsüne (Spettacolore Eau de Parfum) ve İtalyan aşkının saf tutkusuna (Baciami Eau de Parfum) kadar çeşitli duygulara dokunuyor. Canlı İtalyan tarzındaki kokular, yedi Büyüleyici Esans (Magnifying Essence) ile duygusal koku yolculuğu için tasarlanmıştır. Asla durağan olmayan koleksiyon, Eaux de Parfum ve Magnifying Essence’lerin uyumlu birleşimiyle binlerce nüansın ortaya çıkmasını sağlıyor. Bu benzersiz yaklaşım sayesinde Bvlgari Allegra koleksiyonu, parıldayan bir Akdeniz’den kızıl bir Roma gün batımına kadar olağanüstü İtalyan yaşam tarzının zevkini yeni bir boyuta taşıyor. Bu olağanüstü koleksiyon, yenilikçi bakış açısıyla yüksek parfümeri sanatını yeni bir boyuta taşıyor.
Bvlgarı Allegra mı̇ksoloji: Yapay zeka üretimi bir deneyim
Bvlgarı Allegra yaratıcı yapay zeka teknolojisi, parfümü sinestezi, çoklu duyum boyutuyla zenginleştirerek duyulara hitap ediyor. Miksoloji deneyimi ile müşteriler, kokuların, görüntülerin ve seslerin bir araya geldiği interaktif bir dünyaya giriş yapıyorlar. Bir karıştırma konsolu kullanarak, katılımcılar bir DJ’nin rolünü üstlenebiliyor ve kendi mükemmel dengelemelerini yaratırken Bvlgari Allegra Eau de Parfum ve Büyüleyici Esans’ın karışımını kontrol edebiliyor. Bu duygu sentezi, Bvlgari Allegra deneyiminin dinamik ve sürekli değişen doğasının bir kanıtı olarak kişiselleştirilmiş bir ses ve videoyla birlikte doruğa ulaşıyor.
Bvlgarı Allegra’nın ruhu: Özel etkinlikler
Miksoloji deneyiminin yanı sıra, pop-up mağaza her ay belirli bir İtalyan teması ve duygusu üzerinde odaklanıyor ve belirli günlerde ücretsiz özel hizmetler sunuyor.
Seyahat edenlerin ilgi odağı olmak
Seyahat severleri pop-up mağazaya çekmek için, İstanbul Havalimanı’nda kapsamlı bir medya kampanyası düzenlendi. Kampanya, İtalyan cazibesini ve baştan çıkarıcı amber kokusunu temsil eden dünya çapında en çok satan Bvlgari Allegra Baciami parfümünü ön plana çıkardı. Aynı zamanda, İstanbul Havalimanı’ndaki yolculara özel sosyal medya kampanyası da pop-up’ın açılışıyla başladı. Bu kampanya da yine Bvlgari Allegra Baciami’yi öne çıkararak görünürlüğü ve etkileşimi arttırdı ve yolcuları Bvlgari Allegra Miksoloji deneyimine katılmaya davet etti.
Lansman partisi
Bvlgari Allegra’nın neşeli ruhuyla uyumlu olarak, Bulgari üst yönetimi, Bvlgari Allegra deneyimini duyurmak ve uzun yıllardır süregelen başarılı iş ortakları Gebr. Heinemann ve Unifree’ye teşekkür etmek amacıyla bir lansman etkinliği düzenledi.
Unifree Yönetim Kurulu üyesi Ceren Tonguç, “Unifree Duty Free olarak, öncelikli hedefimiz müşterilerimize olağanüstü hizmet sunmak ve olağanüstü bir alışveriş deneyimi yaşatmaktır. Global markalar ve yolcular arasında önemli bir bağlantı olarak, İstanbul Havalimanı’ndaki Unifree Duty Free mağazamızda Bvlgari Allegra aktivasyonlarını tanıtmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu girişim, yolculara en son trendleri ve teknolojiyi kullanan çoklu duyusal, kişiselleştirilmiş bir deneyim sunuyor. Hedefimiz, yolcular ile markalar arasındaki iletişimi sürekli olarak geliştirmek ve genel müşteri deneyimini yükseltmektir.” diye sözlerini paylaştı.
Gebr. Heinemann Pazarlama Direktörü Jens Peter Peuckert de: “Bu Pop-up mağaza olağanüstü bir lüksü temsil ediyor ve doğru ortaklar güçlerini birleştirdiğinde seyahat perakendesinde neler yapılabileceğini gösteriyor. Bulgari’nin farkındalık yaratmak için çok kanallı bir yaklaşımla yolcuları hedeflemesinden memnuniyet duyuyoruz. Bulgari ile, muhteşem çeşitliliğimizi, benzersiz bir zarafetle zenginleştirerek gerçekten olağanüstü bir alışveriş deneyimi yaratılmasını kutluyoruz.” diye sözlerini tamamladı.
İtalya’nın olağanüstü duygularını yükselten bir alan olan pop-up mağaza, müşterilere unutulmaz bir duyusal yolculuk vaat ediyor ve yüksek parfümeride çığır açan yeni bir gelişimi işaret ediyor.