COSMED 12. Yaşını Kutladı!

Osmanlı’nın güzellik sırrı olan, harem kadınlarının parlak ve pürüzsüz bir cilt elde etmek için kullandıkları Çiğdem Çiçeği ile formüle edilmiş bir dermokozmetik markası olan COSMED, 12.yaşında marka yüzünü yeniledi.
 
Momo Bebeköy’de düzenlenen partiye iş, sanat ve cemiyet hayatından birçok ünlü isim katıldı. Partiye aralarında Pelin Karahan, Nilay Cafer, Deren Talu, Pelin Taşkıran, Hande Acar, Merve Oflaz, Gizem Hatipoğlu’nun da yer aldığı isimler katıldı.
 
COSMED’in 12. yaş partisinde konuşan COSMED’in yaratıcısı Deren Öztürk Mataracı, “2020 yılının durgunluğu nedeniyle yenilenmeye zaman ayırabildik diyebilirim. Markamız yenilenmiş logomuz ve ambalajlarımızla artık sahada. Müşterilerimiz karşılarında yepyeni bir COSMED görecek” dedi.

Hedef dünya markası olmak
 
Yenilenme stratejilerinin ardında dünyaya açılma hedefleri olduğunu vurgulayan Deren Öztürk Mataracı, “Yeni ambalajlarımız ve konseptimiz ile çiğdem çiçeğini dünyaya anlatmaya hazırız. Global bir marka olma hedefimizde ilerlerken karşımıza çıkan en büyük soru ‘Peki neden bir Türk markası alayım ki?’ oluyordu ve bu soruya cevabımız sonradan tüm ürünlerimize dahil ettiğimiz, Osmanlı dönemi Harem kadınlarının ve Anadolu’nun güzellik sırrı olan Crocus Chrysanthus yani Çiğdem Çiçeği’ydi. Ürünlerimize çiğdem çiçeğini dahil ettik fakat ambalajlarımızla aynı mesajı veremediğimizi fark ettik ve bu paralelde COSMED olarak bir yenilenme sürecine girdik. Topkapı Sarayı Harem’inden aldığımız ilhamla yeni bir marka kimliği yarattık, logo tasarımımızdan ürün gruplarımızın renklerine, fontlarımızdan, ikonlarımıza kadar daha bizden bir konsept yarattık. Yeni marka yüzümde; biraz tarih var biraz da bugün. Yenilenen marka kimliğimiz yabancı iş ortaklarımız tarafından da büyük bir beğeniyle karşılandı. Eminim ki COSMED için yepyeni bir yolculuk başlıyor” şeklinde sözlerini sürdürdü.
 
 
COSMED Cosmeceuticals’ın uluslararası standartlardaki güvenilir ürünleri; yetkili eczaneler ve Watsons mağazalarında satışa sunuluyor.

İlgili Makaleler