Her bir ürününü güçlü ve uzun araştırmalar sonucunda, dünya standartlarında üreterek eczacı ve dermatologların tavsiyeleriyle son kullanıcıya ulaştıran COSMED, Eylül’de 15. yaşını kutlamaya hazırlanıyor. Uzun soluklu markalaşma yolculuğunu bir projeye dönüştüren marka, “Seninle 15 yıl” projesini düzenlediği basın toplantısında duyurdu. COSMED Kurucusu ve CEO’su Deren Öztürk Mataracı, “İlk günkü heyecanımızla yolculuğumuza devam ederken bir yandan da markamızı istikrarlı bir şekilde büyütüyoruz. Son 3 yılda 50 kat büyüme sağladık. 30 ülkeye ihracat yapan COSMED’in üretim kapasitesini 15. yılımızda faaliyete geçireceğimiz ikinci fabrikamızla 4 katına çıkarmayı hedefliyoruz.” dedi.
Osmanlı’nın güzellik sırrı olan, harem kadınlarının parlak ve pürüzsüz bir cilt elde etmek için kullandıkları Çiğdem Çiçeği ile formüle edilmiş dermokozmetik vegan markası COSMED, Eylül’de 15. yaşını kutlamaya hazırlanıyor. Markanın 15. yaşını “Seninle 15 yıl” projesiyle kutlamaya hazırlanan COSMED, bu kapsamda çalışanlardan oluşan 15 kişiyle gerçekleştirilecek fotoğraf çekimiyle ardında bıraktığı 15 yılı taçlandıracak.
İkinci fabrika ile üretim hacmini 4 kat artıracak
Projenin detaylarını Feriye’de düzenlenen basın toplantısında açıklayan COSMED Kurucusu ve CEO’su Deren Öztürk Mataracı, “15 yıl önce yola çıkan markamız, ilk günkü heyecanıyla yolculuğuna devam ediyor. 15. yaşımızda Tuzla’da faaliyete geçecek ikinci fabrikamızla üretim kapasitemizi 4 katına çıkaracağız.” dedi.
Hedefte 65 ülkeye ihracat yapmak var
30 ülkeye ihracat yaptıklarının altını çizen Mataracı, “En büyük hedeflerimizden biri de ihracat hacmimizi genişletmek, bu kapsamda ikinci fabrikamızla birlikte üretimimizin yüzde 40’lık bölümünü ihracata ayırmayı planlıyoruz. Orta vadeli hedeflerimiz biri de ihracat yaptığımız ülke sayısını 65’e çıkartmak. Bu stratejimiz doğrultusunda Ar-Ge’ye yatırım yapmaya devam ediyoruz.
Kozmetik, rekabetin üst düzeyde yaşandığı bir sektör
Kozmetik sektörünün krizlerden etkilenmediğini vurgulayan Deren Öztürk Mataracı, “Marka yaratmak özellikle maliyet açısından oldukça zor bir süreç. Bulunduğumuz sektör krizlerden etkilenmese de rekabetin yoğun düzeyde yaşandığı bir dinamiğe sahip. Sabırlı ve istikrarlı bir şekilde oluşturulan markalaşma stratejileri uzun vadede başarıya ulaşıyor. Bizler de bu stratejimizle bugünlere geldik. Kadın istihdamına büyük veriyoruz, toplam 120 kişiden oluşan ekibimizin yüzde 75’i kadın çalışan arkadaşlarımızdan oluşuyor” şeklinde sözlerini sürdürdü.