Dockers®, 30 yıl önce erkeklerin giyim tarzında yaptığı çığır açıcı değişimlerden aldığı ilhamla, erkeklerin ihtiyaç duyduğu güven, rahatlık ve şıklığı onlarla buluşturmaya devam ederken bir yandan da köklü geçmişine sahip çıkıyor. 1986 yılındaki ilk logosuna geri dönen Dockers®, yeni logosunun yer aldığı tişört, gömlek ve sweatshirtleri ile hem modern hem de nostaljik bir hava estiriyor.
Dockers®, erkeklerin iş hayatında resmi takımlara alternatif kıyafetler aramaya başladığı ve kişisel stilini ortaya koyabilmeye imkanı sunan parçalara yöneldiği 1980’lerde doğdu. Giyim kodlarının gelenekselden günümüzün ‘casual’ olarak ifade edilen tarzına doğru kaydığı süreçte, çığır açan pantolonlarıyla her seferinde erkeklerin gönlünü fethetti.
Yepyeni bir giyim tarzının yaratıcısı olarak doğan Dockers®, erkek giyimini, klasik resmi havasından kurtararak, çalışma ortamında takım elbisenin soğuk ve “fazla ciddi” görüntüsü yumuşattı ve erkeklere estetik ile rahatlığı bir arada barındıran bir tarz sundu. Sektörde devrim yaratan bu atılım, çeyrek yüzyıldan beri erkek dinamizminin ve hareketliliğinin simgesi olarak kısa sürede büyük başarı kazandı.
Dockers® İlk Logosuna Geri Dönüyor
İlgili Makaleler