edding, özellikle Z ve Alfa kuşağına hitap eden ilk ürünü edding X Markör’ü sonbaharda piyasaya sürüyor. 14-16 yaş arası pek çok genç, ikonik markanın tahta kalemleri, fosforlu kalemleri, porselen ya da tekstil kalemleri gibi ürünlerini kullanıyor. edding, şimdi de onlara özel olarak ürettiği ilk ürünü edding X Markör ile genç kuşağa hitap ediyor.
Yaratıcılığı teşvik ediyor
Hemen her malzeme üzerinde kullanıma uygun olan edding X Markör, gençlerin yaratıcılıklarını ortaya çıkarmalarına ve giysilerinden akıllı telefon kılıflarına, çantalarından spor ayakkabılarına kadar kendi eşyalarını kişiselleştirmelerine olanak tanıyor.
İkili ve üçlü olmak üzere 5 farklı set halinde sunulan edding X Markör’ün; vivid red, pastel mint ve shimmering silver dahil olmak üzere 13 parlak rengi bulunuyor. 2-10 mm kalınlığa sahip geniş kesik ucuyla edding X Markör, çizimler, notlar veya kişisel tasarımlarla yaratıcılıklarını açığa çıkarmak isteyen gençler için mükemmel seçim olarak öne çıkıyor. edding X Markör, aynı zamanda renkli kapakları, siyah renkli gövdesi ve modern tasarımıyla dikkat çekiyor.
Sürdürülebilir ve çevre dostu
Almanya’da üretilen edding X Markör’ün, hem kapağı hem de gövdesi %96 oranında tüketici sonrası geri dönüştürülmüş malzemeden oluşuyor. Ambalajının %92’si ise geri dönüştürülmüş kartondan üretiliyor. Markörün yüksek kapatıcılığa sahip su bazlı vegan mürekkebi, her türlü malzemeye kolayca uygulanabiliyor.
Markörün ismindeki X’in ‘expression’ yani kendini ifade etme anlamına geldiğini belirten edding Creative & Home İş Birimi Başkan Yardımcısı Dr. Peter Steck, “Yeni ürünümüz ile gençlerin yaratıcılıklarını kıyafetlerinde, telefon kılıflarında, en sevdikleri spor ayakkabılarında ve istedikleri her yüzeyde ifade etmelerine olanak sağlıyoruz.” dedi.
edding X markör, sonbahardan itibaren yetkili satış noktalarından temin edilebilecek. Daha fazla bilgi için www.edding.com web sitesini ziyaret edebilirsiniz.