Gucci’nin Yeni Dijital Deneyimleri

Gucci, 2018 İlkbahar/Yaz  Koleksiyonu için hazırladığı yeni kampanyasında genç İspanyol sanatçı Ignasi Monreal’in özgün sanat eserlerine yer veriyor. Monreal’in, kampanya illüstrasyonlarını dijitalleştirip, mağazaların vitrinlerine uyarladığı çalışmalar, farklı bir deneyim sunuyor.

Gucci’nin yeni dijital aktivasyon projesinin tam kalbinde, Monreal’in kendine has ve gerçeküstü üslubuyla ortaya çıkardığı sanat eserleri bulunuyor. Bayram dönemi boyunca yürütülen dijital kampanya ile benzerlik gösteren yeni proje, önceki kampanyanın başarısından feyz alıyor.
 
Dünyanın farklı noktalarındaki mağaza vitrinleri bu yeni dijital girişime sahne olmaya hazırlanıyor. Aynen sanat galerinde olduğu gibi, vitrin içine yerleştirilecek dev ekranlarda animasyonlu dijital illüstrasyonlar gösterilecek. Vitrinlerin pek çoğunda, ekranın tam karşısında bir bank ve üzerinde oturup sanki bir galeri duvarına asılmış sanat eserlerini izliyor gibi görünen kadife kaplı mankenlerle enstalasyonunun etkisi artırılacak.
 
Gucci uygulamasını indirmiş olanlar, vitrininde bulunan çıkartmayı taratıp bir mikro internet sitesine giriş imkanı bulacaklar. Bu sitede çeşitli duvar kağıtlarını indirmenin yanı sıra, Monreal’in diğer illüstrasyonlarından oluşan bir kataloğa ve Gucci’nin satışa çıkan ürünlerine erişmek de mümkün olacak.
 
Çıkartma sanat eserlerinin ilham kaynağı; eğlenceli ve aydınlatıcı bir deneyime kabulünüzde anahtar görevi gören vintage sergi, sinema ya da müze biletleri. Gucci Bahçesi’nin bazı yaratıkları da dahil olmak üzere, çıkartmaların üzerinde yer alan öğelerin tamamı, Monreal’in 2018 İlkbahar/Yaz reklam kampanyası için hazırladığı illüstrasyonların bir parçası.

Gucci, 2018 İlkbahar/Yaz  Koleksiyonu için hazırladığı yeni kampanyasında genç İspanyol sanatçı Ignasi Monreal’in özgün sanat eserlerine yer veriyor. Monreal’in, kampanya illüstrasyonlarını dijitalleştirip, mağazaların vitrinlerine uyarladığı çalışmalar, farklı bir deneyim sunuyor.
 

Gucci’nin yeni dijital aktivasyon projesinin tam kalbinde, Monreal’in kendine has ve gerçeküstü üslubuyla ortaya çıkardığı sanat eserleri bulunuyor. Bayram dönemi boyunca yürütülen dijital kampanya ile benzerlik gösteren yeni proje, önceki kampanyanın başarısından feyz alıyor.
 
 

Monreal, 2015 yılında gerçekleştirilen #guccigram projesinde keşfedildiğinden bu yana Gucci’nin kanatları altında. Geçtiğimiz Aralık ayına denk gelen bayram sezonu için Gift Giving kitapçığını hazırlayan sanatçı, modaevinin yeni 2018 İlkbahar/Yaz reklam kampanyasında da yer alıyor.

 

Dünyanın farklı noktalarındaki mağaza vitrinleri bu yeni dijital girişime sahne olmaya hazırlanıyor. Aynen sanat galerinde olduğu gibi, vitrin içine yerleştirilecek dev ekranlarda animasyonlu dijital illüstrasyonlar gösterilecek. Vitrinlerin pek çoğunda, ekranın tam karşısında bir bank ve üzerinde oturup sanki bir galeri duvarına asılmış sanat eserlerini izliyor gibi görünen kadife kaplı mankenlerle enstalasyonunun etkisi arttırılacak.

 

Gucci uygulamasını indirmiş olanlar, vitrininde bulunan çıkartmayı taratıp bir mikro internet sitesine giriş imkanı bulacaklar. Bu sitede çeşitli duvar kağıtlarını indirmenin yanı sıra, Monreal’in diğer illüstrasyonlarından oluşan bir kataloğa ve Gucci’nin satışa çıkan ürünlerine erişmek de mümkün olacak.

 

Çıkartma sanat eserlerinin ilham kaynağı; eğlenceli ve aydınlatıcı bir deneyime kabulünüzde anahtar görevi gören vintage sergi, sinema ya da müze biletleri. Gucci Bahçesi’nin bazı yaratıkları da dahil olmak üzere, çıkartmaların üzerinde yer alan öğelerin tamamı, Monreal’in 2018 İlkbahar/Yaz reklam kampanyası için hazırladığı illüstrasyonların bir parçası.

İlgili Makaleler