Balvin, “VIBRAS turnesi boyunca satılacak ürünler arasına GUESS’ten parçalar ekleyerek moda dünyasını böyle bir etkinliğe entegre etmek, farklılık yaratmak için bir şans oldu. Tarzıma mükemmel uyum sağladı ve hayranlarımın tepkileri muhteşem oldu. İşbirliğimizi yeni bir aşamaya taşıdığımız için çok mutluyum,” diyerek marka ile iş birliği hakkında düşüncelerini ifade etti.
GUESS?, Inc. ve GUESS Jeans Amerika Marka Ortaklıkları Yöneticisi Nicolai Marciano, iş birliğine ilişkin şunları söyledi: “J Balvin kampanyasının bütünü hislerle, yani “Vibras” ile ilgili. Kampanya, J Balvin ile GUESS mirasının örtüştüğünün ifadesi. J Balvin’in dünyanın en büyük sanatçılarından olduğu ve GUESS’in geniş bir Latin hayran kitlesi olduğu düşünüldüğünde, bu işbirliğinin küresel perakende platformumuzu dünya çapındaki hayranlarına sunmak ve onlarla müziğin ötesinde iletişim kurabilmek için mükemmel olduğunu anlamıştım.”