- Model olmaya nasıl karar verdin?
Instagram’da beni fark eden bir menajer benimle iletişime geçti. O sıralar bir blogum vardı ve o noktadan itibaren her şey çok hızlı gelişti.
- Modelliğin en zor kısmı sizce nedir?
Modelliğin birçok zor tarafı var. Ama iyi tarafları ve getirileri çok daha fazla.
- Model olmasaydınız hangi kariyeri seçerdiniz?
Model olmasaydım muhtemelen oyunculuğu seçerdim. Zamanım olduğu zaman deneyeceğim yine.
- Mango’nun son koleksiyonundan en sevdiğiniz parçalar hangileri?
Bir sürü parçayı çok sevdim. Sadece bir tane mi seçmeye hakkım var? Mango aynı zamanda benim en sevdiğim meyve. Bu yüzden sanırım bu işbirliği kaderin oyunuydu J
- Mango kadınını nasıl tarif edersin?
Hem güçlü hem de uyumlu ve nazik bir kadın olarak tanımlardım.
- Moda’nın senin için anlamı nedir?
Moda benim için bir ilham kaynağı. Aynı zamanda zevk ve eğlence. Yaratılış sürecinin bir parçası olmayı seviyorum.
- Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
Çoğu zaman boş zamanım olmasını sevmem. Resim çizmeyi, boyamayı, gitar çalmayı, yürüyüş yapmayı, sevdiklerimle seyahat etmeyi severim. Ayrıca yarının ne getireceğini bilmemenin heyecanını hissetmeyi de severim.
- Seyahat için en çok gitmek istediğin yer neresi?
Avustralya ve Hollanda’yı ziyaret etmedim henüz. Ama aslında benim için nerede olduğumdan çok kiminle olduğum önemlidir.
- Model olmak isteyen genç kızlara ne söylemek isterdin?
Modellik dünyasına girmek isteyen herkese verebileceğim en iyi tavsiye sabırlı ve istikrarlı olmaları.
- Bundan 10 yıl sonra kendini nerede ve nasıl görüyorsun?
Ben bir ay sonra bile bambaşka bir insan haline dönüşebilecek birisiyim. Bu yüzden buradan oturup size 10 yıl sonra nasıl olacağımı söyleyemem. Ama heyecan verici olacağını ümit ediyorum tabii ki!
BARSELONA, 20 ŞUBAT 2019 – Mango’nun yeni İlkbahar / Yaz 2019 kampanyası, moda dünyasından gelen sesleri, ünlü fotoğrafçı Alasdair McLellan tarafından gerçekleştirilen çalışmada bir araya getiriyor.
“Geleceği birlikte kuralım“, “Hayallerimiz kültürlere ilham verecek” ve “Toplumun gücüne inanıyoruz” gibi sloganlar sayesinde kampanya, kahramanlarının diğer yaratıcı yeteneklerini öne çıkarıyor: Sanatçılar Jolie Alien ve Sasha Pivovarova, aktivist Adwoa Aboah, quad koşucusu olan sporcu Luna ve girişimci karakteri ile öne çıkan aktör Patrick Schwarzenegger toplumda kültürün önemini temsil ediyorlar.
Bu mesaj, gelişen kültürün başka mimarlarına da ses vererek bu sezon #MangoNewVoices hashtag’iyle tüm Mango platformlarında, farklı etkinlikler ve işbirlikleri aracılığıyla tanıtılacak.
New Yorklu müzik grubu Chairlift’in ‘I belong in your arms’ (Senin kollarına aitim) isimli şarkısı kampanyanın videosuna fon müziği oluyor.
İlkbahar / Yaz 2019 koleksiyonu Mango’nun modern tarzlara ve ürünlerinin kalitesine olan bağlılığını pekiştiriyor. Bu sezon tasarımlarda, tozpembe, gök mavisi veya çim rengi gibi bir dizi pastel renk göze çarpıyor.
Her mevsim tercih edilebilen trençkot gibi ürünler çığır açan tasarımlarla karşımıza çıkarken, bisikletçi pantolonları da kilit parça haline geliyor. Yaz dokunuşu, en çok yarı transparan akışkan kumaşlı bluz ve elbiseler ile maksi gömleklerdeki ‘tye-die’ baskılar aracılığıyla sağlanıyor. Aksesuar kısmında takılar yine pastel tonlarda karşımıza çıkarken cam gibi malzemelerin kullanıldığı ürünler göze çarpıyor. ‘Bucket’ şapka veya büzgülü çantalar öne çıkıyor. Ayakkabılarda ise örgülü deniz kabuğu detaylı, bantlı sandaletler ve bot tarzı spor ayakkabılar önem kazanıyor.