Mango’nun Yeni Koleksiyonuyla Tanışın: Together

MANGO’nun 2018 Sonbahar/Kış için hazırladığı yeni kampanyası, karelediği kişilerin günlük yaşamından samimi anları yakalayan Mario Sorrenti’nin kişisel bakışını yansıtıyor. Sorrenti’nin MANGO için gerçekleştirdiği çalışma, kişisel bağlara ve MANGO’nun günlük ortamını yaratan farklı kişilerin oluşturduğu grubun Sorrenti ve MANGO ile büyük bir aile oluşturacak şekilde sürdürdüğü yakın ilişkilerine odaklanan kardeşlik temalı bir mesaj iletiyor. 

Mario Sorrenti’nin çocukları, kız kardeşi Vanina, kızı ve eşi kampanyada yer alıyor. Erkek ürün grubunun marka elçisi olan Adrien Brody, en büyük tutkularından biri olan hayvanlar ile kareleniyor. Kız kardeşi Kesewa ve kuzeni Alewya ile fotoğraflanan model Adwoa Aboah da bu aile mesajını sembolize eden yüzlerden biri.

MANGO’nun muhtemelen en çok kişiyi içeren bu kampanyası, aynı zamanda uluslararası üne sahip iki diğer model ve markanın yakın dostları olan Amber Valletta ve Carolyn Murphy’i de içeriyor. Kaykay efsanesi Steve Olson, oğlu Alex, sanatçı Langley Fox ve ünlü stilistler Zoe Bedeaux ile Helena Tejedor, içinde yaladığımız toplumu yansıtan çeşitliliği içeren bu gruba dahil oluyor.
Efsanevi alternatif rock grubu Primal Scream, Movin’ on up şarkısı ile kampanyanın müziğini sunuyor.

Yeni 2018 Sonbahar/Kış koleksiyonu, giysilerin tasarımında net bir değişimi yansıtıyor: Yüksek kaliteli işlenmiş kumaşlar ile geleneksellikten uzak zamansız giysilere yönelik net bir hedef ile göze çarpan çağdaş estetiğe doğru bir evrim. Bu koleksiyon, aynı zamanda  animal print adlı yenilikçi etkileri de içeriyor ve özellikle kalın örgü giysilerde, uzun kollu parçalarda ve yuvarlak yakalarda olmak üzere tüm tarzlarda sürdürülen eklektik bir renk paleti ile hacimleri ön plana çıkarıyor. Aynı şekilde, denim de her parçanın dikiş ayrıntılarıyla daha incelikli bir estetik görünüm kazanıyor.

 

 

İlgili Makaleler