Violeta by MANGO, güçlü ve mücadeleci kadınları temsil eden ve Ashley Graham’ın başrolde olduğu “I AM WHAT I AM” sloganlı Sonbahar/Kış kampanyasını sunuyor. Slogan, kadınların kendini göstermesi, “Biz böyleyiz ve kendimizi olduğumuz gibi seviyoruz” mesajını iletiyor. I Am What I Am. McCann Barselona’nın kampanyası ile Violeta’nın dünyaya verdiği mesaj bu şekilde. Güzelliğe yönelik basmakalıp düşünceleri ve standartları geride bırakan bir güçlendirme mesajı. Moda, bir tutumdur; her nasılsan ve her kimsen o halinle kendini rahat hissetmek ve bunu yüksek sesle ve açıkça söylemektir.
Kampanya, iki aşamalı olarak oluşturuldu: İlk aşamada Ashley’nin, üzerinde hiç değişiklik yapılmayan, gururlu ve kendinden emin, kendini olduğu gibi gösteren çıplak fotoğrafları sergileniyor. İkinci aşamada ise Ashley, yeni Violeta koleksiyonundan ürünler ile çıkıyor.
Fotoğrafçı Giampaolo Sgura tarafından gerçekleştirilen fotoğraf ve kampanya videosu çekimleri için şehir olarak Barselona seçildi. Tasarım sürecini Violeta by MANGO ekibi üstlenirken, makyaj ve saç tasarımını Pablo Iglesias gerçekleştirdi.
Violeta by MANGO’nun yeni koleksiyonu, şık giyim, casual ve spor giyime odaklanan üç farklı ürün grubu ile genç ve güncel bir imaj çiziyor. Kıyafetlerde kontrast yaratan ve aynı renk paletinden renkler, maskülen kumaşlar ve animal print desenine doğru bir eğilim gözleniyor.
Violeta by MANGO ekibi, eğilimleri inceleyip tüketicilerinin taleplerini dinleyerek sürekli bir gelişim içerisinde bulunuyor. Bu nedenle, bu koleksiyonda daha riskli desenler ve kısa etekler dahil olmak üzere elbiselerde yeni uzunluklar görebiliyoruz.