Garnier’den gençlerin hayatına dokunan kampanya: “Hepimize Bi’ Garnier Yeter”

Gençlerin ilk cilt bakım markası olmayı hedefleyen Garnier, canlılık ve dinamizm dolu yeni kampanyası “Hepimize Bi’ Garnier Yeter” ile yayında! 

Hem marka kimliğini, hem iletişim dilini yeniden ele alan Garnier, yeni kampanyası ile canlanmayı ve tüketicilerin hayatlarındaki küçük keyif anlarına dokunmayı hedefliyor. Marka yaptığı araştırmalar sonucunda, gençlerin  fırsatları kaçırma korkusuyla boğuşsa da iyi hissetmek için küçük mutluluk anlarını yeterli gördüklerini fark ediyor. Garnier, yeni kampanyasında tamamen bu küçük anların yarattığı büyük etkileri markanın iletişim diline entegre ediyor.  Cilt bakımının doğasında olan “iyi hissetme, canlanma” anını sahiplenen marka, “Hepimize Bi’ Garnier Yeter” kampanyasıyla sektöre ve tüketicilere bazen bir cilt bakımı ritüelinden sonra kendini  iyi hissetme duygusunun, bazen de küçük bir keyif anının günü güzelleştirme ve mutlu etme potansiyelini hatırlatmayı amaçlıyor. 

Garnier yeni kampanyasında marka kimliğini temsil eden üç yükselen yıldıza yer veriyor. Başarılarıyla son dönemde kendilerinden çok söz ettiren genç oyuncular Derya Pınar Ak ve Demirhan Demircioğlu, hem müziği hem de tarzıyla dikkat çeken başarılı müzisyen Nova NordaGarnier’nin C Vitamini ailesinden “Dünyanın 1 Numaralı” Serumu* ve Günlük Güneş Kremi’ni genç oyuncu Derya Pınar Ak, Nemlendiren Temizleyici’yi genç erkek oyuncu Demirhan Demircioğlu ve ikonik Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu’nu Nova Norda temsil ediyor.  

“Hepimize Bi’ Garnier Yeter” kampanyası, dijital platformlardan açıkhava mecralarına, influencer iş birliklerinden PR çalışmalarına kadar 360 derece bir pazarlama stratejisiyle hayata geçiriliyor. Her adımına tüketicileri dahil eden ve genç jenerasyonla bağlarını daha da güçlendirmek isteyen kampanya, Şubat ayı boyunca yayında olacak.  

*2023 Nisan ayında sona eren 12 aylık dünya geneli Nielsen hacim satış verisi araştırma sonuçları ele alınmıştır. 

Kampanya Künyesi 

Reklamveren: Garnier            

Reklamveren Ekibi: Ezgi Aksoy, Merve Alan, Didem Çalışkan, Yağmur Akyüz, Melis Alpdoruk, Duygu Erturk, Mert Eren Kuru, Elif Altay, Derin Coşkun, Simge Bilimli 

CCO: Volkan Dalkılıç 

Executive Business Lead: Ezgi Ataseven 

ECD: Gürkan Gürel 

Creative Team: Ali Can Baytok, Büşra Türkmen, Alican Kılıçoğlu, Ceren Arpa, Sıla Karadeniz 

Group Account Director: Selen Varlık 

Account Team: Damla Ezer, Aslıhan Murzoğlu, Can Dayı 

Strategy Lead: Zeynep Bortaçina 

Strategy Team: Selin Aktaş, Merve Naz Mete, Buselen Tuğrul 

Production Lead: Arzu Köksal 

Producer: Mustafa Güngör 

Designer: Murat Arslan 

Media Agency: Publicis Media

Research Team : Akan Abdula, Gizem Ateş Yalçın ,Melis Çavuşoğlu , Çağla Keskin, Tuğçe Sabriye Aydın, Yiğit Mustafa Özcan 

Production Company: Riders Film 

Producers: Damla Sel, Yaren Demir 

Directors: Can Esat Yalkın & Eymen Topçuoğlu 

Director of Photography (D.O.P): Serkan Güler 

Creative Producer: Alara Drahşan  

Head of Production: Alican Hüdaverdi 

Assistant Director: Arif Aktaş  

Art Directors: Arzu & Cem 

Gaffer: Selim Ertürk  

Costume Supervisor: Melis Gürbüz Değirmencioğlu 

Hair & Makeup: Gürkan Özcan & Büşra Altınbiz 

Post-Production: İmaj 

Colorist: Oğuz Birgölge 

Photography: Rpresenter

Photographer: Cihan Alpgiray 

Producers: Fatih Çoruh, Onur Özgönül 

Styling: Sıla Aydın 

Hair Styling: Hüseyin Altun

Make-up Artist: Fezi Altun 

İlgili Makaleler