Dokuz sweatshirt ve dokuz tişörtten oluşan #GucciHallucination serisi, Monreal’in 2018 İlkbahar-Yaz kampanyası için ortaya koyduğu, rüyaları andıran dijital sanat eserlerine yer veriyor. Ürünler, kampanyaya da adını veren #GucciHallucination etiketiyle Gucci’nin sosyal medya hesaplarında sergileniyor.
Ürünlerin benzersizliğini vurgulamak amacıyla, illüstrasyonlu tişört tasarımları 200’er adetle ve sweatshirt tasarımları da yalnızca 100’er adetle sınırlandırıldı. Her bir ürünün etiketinde (1’den 200’e) bir numara yer alıyor ve alıcıya teslim edilirken de yine sanatçının elinden çıkma eserlerle bezeli bir ambalaj içinde sunuluyor.
2015 yılında yollarının ilk kesiştiği #GucciGram projesi sayesinde Kreatif Direktör Alessandro Michele ve Gucci ile yaratıcılığa dayalı bir bağ kuran Monreal; dijital ortamda yarattığı, Rafael Öncesi Kardeşliği ve De Chirico’yu çağdaş bir şekilde harmanlayan sürreal estetik ile Gucci’nin eklektik vizyonuyla örtüşen bir üslup ortaya koyuyor.