Guess Jeans ve Iris Law, önümüzdeki 40 yılın denim modasını şekillendiriyor

GUESS JEANS, yeni GUESS AIRWASH teknolojisiyle denim dünyasında devrim yaratırken, Iris Law’u marka yüzü olarak tanıttı.

Amerikalı denim öncüsü GUESS JEANS, Kaliforniya’nın yaşam tarzını yansıtan yeni denim markasının lansmanını, markanın yüzü olarak seçtiği Iris Law ve Rafael Pavarotti’nin objektifinden çıkan fotoğraflarla gerçekleştiriyor. GUESS JEANS, markanın ortaya çıkışında önemli bir yere sahip çağdaş bir vizyonla, gelecek nesli temsil eden bir dizi yeteneği ortaya çıkarmaya hazırlanıyor.

“GUESS JEANS olarak, Iris Law’u ilk marka elçimiz olarak seçtiğimizi duyurmanın heyecanını yaşıyoruz. Iris, ikonik GUESS kızının GUESS JEANS perspektifinden yeniden yorumlanmış halini temsil ediyor. Iris’in stil ve feminenlik konusundaki yenilikçi yaklaşımı, son 40 yılda modayı yönlendiren GUESS kızlarından ilham alarak GUESS ile özdeşleşen klasik çekiciliği temsil ediyor.” – Nicolai Marciano

Markanın modern dönüşümünü simgeleyen İngiliz aktris ve model Iris Law, GUESS JEANS’in ilk koleksiyonundan seçilen ana parçaları giyerek sade, abartıdan uzak bir ortamda objektife poz verdi. Kökleri denime dayanan GUESS JEANS, markanın kırk yıllık mirasının kalbinde yatan Amerikan yaşam tarzından esinleniyor. GUESS JEANS, Amerikan modasının gelecek kırk yılı için bir sıçrama tahtası görevi görüyor.

GUESS JEANS, 1981 yılında tanıttığı, taş yıkamaya modern ve sürdürülebilir bir alternatif olarak geliştirdiği GUESS AIRWASH ile denim dünyasındaki öncü mirasını sürdürüyor. Markanın Kreatif Direktörü Nicolai Marciano’nun fikir babası olduğu GUESS JEANS, denim kültüründe devrim yaratan markayı tekrar özleriyle buluşturuyor. Zamanın sınırlarını zorlayan bu yenilik, GUESS’in simgelediği özgün Batı Sahilleri tarzını çağdaş değerleri ve vizyonuyla baştan yaratıp geliştiriyor. Sürdürülebilir GUESS AIRWASH teknolojisini tanıtan GUESS JEANS, Jeanologia ile birlikte markanın kendi üretim mekaniklerini yeniden keşfediyor. Marciano kardeşler, 1981 yılında GUESS’i kurarak, denim dünyasını sonsuza kadar değiştirecek taş yıkama tekniğini modayla buluşturdular. Bu teknolojinin günümüzdeki eş değeri olan GUESS AIRWASH ise denimin geleceğini temsil ediyor. Yenilikçi bir teknoloji olan GUESS AIRWASH, taşlanmış görünümü sürdürülebilir bir şekilde yeniden yorumluyor. GUESS AIRWASH ile taş yıkamada kullanılan suyun yerini büyük oranda hava ve hava kabarcıkları alıyor. Ponza taşı kullanımını da ortadan kaldıran teknoloji, taş yıkamanın neden olduğu su ve enerji tüketimini de büyük oranda azaltıyor. Teknoloji, GUESS’in uzun zamandır birlikte çalıştığı ve GUESS AIRWASH konusunda uluslararası alanda tek partneri olan Jeanologia tarafından geliştirildi. GUESS JEANS, odak noktasındaki GUESS AIRWASH denim ile eksiksiz bir gardırop vaad ediyor. Koleksiyonda; airwash teknolojisiyle yıkanmış sekiz denim pantolon, denim gömlek ve denim ceket bulunuyor. Koleksiyonda; kadınlar için üç (skinny, mom ve midrise straight), erkekler için ise dört (skinny, slim, straight ve relaxed) farklı kesim yer alıyor. Marka; 1980’li ve 90’lı yıllara damgasını vuran GUESS arşiv tasarımlarından ilham aldığı açılış koleksiyonuyla özgün kimliğini günümüze uyarlayarak yepyeni bir konseptle geliyor. 1978’de Amerika’ya gelen Marciano kardeşlerin ilham aldığı Kaliforniya yaşam tarzının odağındaki rahatlığı temel alan seri; klasik tişört, kapüşonlu sweatshirt, özgün bomber ceket ve puffer mont gibi GUESS mirasının merkezinde yer alan klasikleri daha da geliştiriyor.

İlgili Makaleler