GUESS JEANS’in Rafael Pavarotti objektifinden yeni kampanyası

GUESS JEANS, Rafael Pavarotti objektifinden, yükselen yıldızlar Beabadoobee, Kai Isaiah-Jamal ve Gene Gallagher’ın yer aldığı yeni kampanyasına hazırlanıyor.

Bu yeni kampanyada, Nicolai Marciano ile GUESS JEANS, müzik ve moda dünyasına kültürel anlamda yeni bir soluk getiren üç önemli isimle iş birliği yapıyor: şarkıcı, söz yazarı Beabadoobee; ‘spoken word’ şairi model Kai-Isaiah Jamal; ve müzisyen, model Gene Gallagher.

Çarpıcı kareleriyle tanınan Rafael Pavarotti, bir kere daha GUESS JEANS kampanyasında kamera arkasındaki yerini alıyor. Yıldızlar, GUESS JEANS koleksiyonunun yenilikçi GUESS AIRWASHTM teknolojisiyle tasarlanan ana parçalarını dinamik pozlarda sergilerken kadrajda siyah-beyaz görüntüleniyor.

Kampanya yıldızları, GUESS JEANS serisinden klasik denim stillerine bürünerek poz veriyor. Fotoğraflarda marka mirasının üzerine kurulduğu olmazsa olmaz parçaların en şık halleri gözler önüne seriliyor: erkek stilleri arasında G18 Relaxed, G16 Straight, G14 Slim ve G12 Skinny modelleri yer alırken, kadın giyim modasında G11 Wide Leg, G05 Skinny, G06 Mom, G09 Bootcut ve G08 Mid-Rise Straight modelleri öne çıkıyor. GUESS JEANS, odak noktasındaki GUESS AIRWASHTM denim ile eksiksiz bir gardırop yaratıyor.

Geleceğin moda, sanat, müzik ve kültür liderlerini ailesine dahil eden marka, GUESS JEANS evreninin bir parçası olmaktan gurur duyan çok yönlü kampanya yıldızlarından güç alarak yeniliğe öncülük ediyor.

GUESS JEANS, 2024 yılında Yeni İş Geliştirme Direktörü Nicolai Marciano öncülüğünde doğuşundan sonra, Rafael Pavarotti’nin objektifinden, İngiliz oyuncu, model Iris Law ile Liverpool FC ve İngiltere Milli Takım oyuncusu Trent Alexander Arnold’ın başrollerinde yer aldığı açılış kampanyasıyla dolu dolu bir yıl geçirdi.

GUESS JEANS, Amsterdam ve Berlin’de açılan markanın ilk amiral mağazalarının yanı sıra Orio al Serio, Atina ve Kosovo’da açılan mağazaları, ayrıca Paris, Barselona, Milan, İstanbul ve Varşova’da pop-up mağazalarla küresel pazara adım attı. Marka ayrıca Coachella 2024’te birçok ünlü yeteneğe ulaşarak çölde üçüncü defa boy gösterdi.

2025 yılında ise Nicolai Marciano, Tokyo’da ve markanın kalbinin attığı Los Angeles’ta birer amiral mağaza açarak GUESS JEANS’in mağaza ağını genişletecek. Aynı yıl ayrıca Polonya ve Dubai’de yeni mağazalara ev sahipliği yapacak.

GUESS JEANS, dünyanın dört bir yanından kültürel alanlarda yetenekleriyle öne çıkmış, yenilikçi isimleri ailesine katmaya devam ediyor. Bir önceki kampanya yıldızı Iris Law’dan sonra Beabadoobee, Kai-Isaiah Jamal ve Gene Gallagher da denim dünyasına ilk adımlarında GUESS JEANS ile beraber yürüyor.

İlgili Makaleler