Hummel’ın Yeni Marka Yüzü Aybüke Pusat Oldu

Hummel 2022-23 Sonbahar-Kış sezonunun yeni marka yüzü Aybüke Pusat ile çekilen reklam filmi, Yerebatan Sarnıcı’nın eşsiz atmosferinde gerçekleşen lansman partisinde duyuruldu. Lansmanda, “Hummel x Aybüke” adını taşıyan ve Aybüke Pusat’ın enerjisi ve tarzıyla bağdaşan koleksiyondan parçalar içinde, marka yüzü olduğu reklam filminin de ilk gösterimi yapıldı

 

Lansman partisine, aralarında Didem Soydan, Serel Yereli, Engin Hepileri, Beyza Şekerci gibi pek çok ünlü isim katılım gösterirken, moda ve sanat dünyasından birçok isim ve sosyal medya fenomenlerinden de çok sayıda davetli yer aldı.
 
Hummel x Aybüke sonbahar-kış koleksiyonu #SenKararVer mottosundan hareketle tavrımıza, tepkimize ve tarzımıza kendimizin karar verdiği ve her ne olmasını istiyorsak hayatımızı ve isteklerimizi yaşamamız gerektiğini yansıtmayı hedefliyor. Lansman konuşmasında “#SenKararVer projemiz ile, tepkimize, tavrımıza, tarzımıza kendimizin karar verdiği bu yolculukta kalıplardan sıyrılarak, olurun da olmazın da biz olduğu, kendimiz olmanın verdiği mutluluk ve heyecan ile hep birlikte ilerliyoruz.” Diyen Aybüke Pusat, bu koleksiyon ile kendi kararları ile güçlü bir yön çizilmesini hedefleyen ve bu doğrultuda tepkimizi, tavrımızı ve tarzımızı şekillendiren bir topluluğun mesajını aktarıyor.
 
Mottosuyla büyük fark yaratan Hummel koleksiyonu, üç giyim kategorisi ve iki ayakkabı kategorisinden oluşuyor. Giyim kategorilerinden 2022-23 Sonbahar-Kış Lifestyle koleksiyonu doğanın ve karakterin birleşimi ile ‘oyunu sokağa taşı’ temasından yola çıkıyor. Farklı siluetlerin yeni yorumlarıyla bir arada olan koleksiyon, orijinal renkler arasında uyumu sağlayarak ve farklı renk tonlarını en iyi şekilde kombinleyerek daha sportif ve canlı bir görünüm kazandırıyor. Koleksiyon sezon trendlerine uygun olarak jogger parçalar, nakış logolar, oversize modeller ve ürünlerin çift taraflı kullanımı ile tam anlamıyla fark yaratıyor. Koleksiyon parçalarıyla her karaktere uygun bir retro tarz yaratılması mümkün kılınırken, oversize ve maskülen izlerle sokağın ruhunu kişinin tarzıyla bütünleyerek sıra dışı bir deneyim sunulması hedefleniyor.
 
Trendlere uygun rahatlığın modern, minimal, sade ve dikkat çekici renklerle buluşmasının keşfinden ilham alınarak hazırlanan Essential koleksiyonu ise, dinamik ve Hummel DNA’sını yansıtan tasarımları geçmişten günümüze bir keşif olma hissiyle hayat buluyor. Koleksiyon, dikkat çeken zengin renk paleti ve kumaş çeşitliliği ile çapraz giyimi ve kombine etmeyi kolaylaştırıyor.
 
           
 
 
Training koleksiyonunda ise aynı renklerin tonlu detayları ve şevron kullanımı dikkat çekerken hafif ve özgün tasarımıyla kendini yansıtmayı hedefliyor. Esnek ve Beecool özelliği taşıyan kumaşlar sporun her anında sınırsız konfor ve rahatlık sağlamayı önceliklendirirken, koleksiyon kendi içinde oluşturulan gruplar ile hem birbirinden farklı hem de bir arada kombinlenmiş ve minimal detaylar sunuyor. Training koleksiyonu, fitness meraklıları için basitleştirilmiş, doğrusal estetik ve teknik antrenmanın ötesine geçen tasarımlar vadediyor.
 
2022-23 Sonbahar-Kış ayakkabı kategorisinde Performans koleksiyonu ile hızlı yaşama ayak uydurma temasını hedefleyen Hummel, “Durma, hisset, fark et! Enerji seninle.” diyor. Koleksiyonda bulunan ürünler hayal edilenin ötesinde bir rahatlık sunarken spor ve günlük aktivitelerinizin keyfini çıkarmanızı sağlıyor. Fütüristik detaylar, estetik ve atletik bir görünüm ve his sağlarken teknolojik özellikleri ile gün boyu rahat hissetmenizi sağlıyor. Lifestyle koleksiyonu ise ayakkabıların eşsiz tasarımı, çizgisi ve sportifliğiyle farklı bir çizgi yaratmayı hedeflerken zengin renk seçenekleri, rahat taban özellikleri ve trende uygun tasarımları ile oldukça kapsamlı bir yelpaze sunuyor.
 
Hummel x Aybüke koleksiyonu; giyenlerin tepkisini, tavrını ve tarzını yansıtmaya yönlendiren bir tavır sunan koleksiyon, #SenKararVer mottosunu tasarımları, ürün çeşitliliği ve seçenekleri ile bir kez daha hissettiriyor.

 

 
 
 
 
 
 

İlgili Makaleler