Marka önümüzdeki sonbaharda hem online mağazasını hem de İstanbul Maltepe Piazza Alışveriş Merkezi’nde ilk fiziksel konsept mağazasını açarak Türk müşterilerinin beğenisine çıkıyor. Lefties Dijital Mağaza konsepti, fiziksel ve online kanalları bütünleştiren bir alışveriş deneyimi sağlayarak, tüm aile için uygun fiyatlı ve ulaşılabilir modadaki en son trendleri içeriyor.
Lefties, önde gelen global, uygun fiyatlı ve ulaşılabilir moda markalarından biridir. Moda yaklaşımı ile her yaştan insanı hedeflemektedir ve müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını karşılamak için üç bölümü vardır: kadın, erkek ve çocuk (bebek, kız ve erkek çocukları kapsayan). Her koleksiyonda, bir ailenin tamamen giyinebileceği(spor ve hamile koleksiyonları da dahil olmak üzere) şekilde giysi bölümlerine ek olarak ayakkabı, aksesuarlar ve İspanya’da üretilen yüksek kaliteli güzellik ürünleri bölümleri de bulunur.
Marka yenilikçi yaklaşımını, bekleme sürelerini azaltmak ve sıra oluşumunu engellemek için otomatik erişime sahip akıllı deneme kabinleri ve mağazanın operasyonlarına tamamen entegre yenilikçi Kolay Ödeme sistemi dahil olmak üzere, müşteri hizmetlerinde en son teknolojiyi içeren Dijital Mağaza konsepti aracılığıyla sunuyor. Bu yenilikler, giysi kişiselleştirme hizmeti gibi deneyimsel hizmetlerle birleşiyor.
20 yılı aşkın deneyimiyle Lefties, birçok uluslararası pazardaki varlığıyla entegre ve küresel bir satış platformu ile öne çıkıyor. Çok yakında İstanbul Maltepe Piazza Alışveriş Merkezi’nde toplam 3500 m2’lik ilk konsept mağazasını açacak olan marka, önümüzdeki sonbaharda Türk müşterilerinin beğenisine sunuluyor. Lefties, dünyanın en büyük moda perakende gruplarından biri olan Inditex Group markaları arasındadır. İş modeli, yaratıcılık, tasarım ve kalite açısından müşteri taleplerine cevap vermek amacıyla ürünlerinin tasarımını, üretimini, dağıtımını ve satışını entegre eder.