Herkesin aynı anda “Evet şef!” dediğini duyar gibiyiz. Calvin Klein, geçtiğimiz sezon tüm interneti sallayan Jeremy Allen White kampanyasından sonra Sonbahar 2024 koleksiyonuyla geri döndü. Yeni koleksiyonunu bu kez dinlenen, çabasız ve acelesiz bir “Los Angeles” Jeremy’si ile sunan marka, aynı zamanda Amerikan modasının yükselişine de göz kırpıyor.
Aralarında birçok ünlü isim sayabileceğimiz Calvin Klein yüzlerinden “son zamanların en çok ses getireni” olan Jeremy Allen White’ın markaya getirdiği bu başarının eforsuz özgüveninden kaynaklandığını söylemek mümkün. Geçtiğimiz yıl “You Don’t Own Me” me şarkısıyla iş birliği tanıtılan White’ın, çabasız enerjisi bu kez The Shacks’in “Crimson and Clover” şarkısıyla yansıtılıyor.
Mert Alaş tarafından yönetilen ve fotoğraflanan iş birliği için Jeremy Allen White ise “Calvin Klein’ın estetiğe bakış açısı zamansız. Yeni kampanyada da hem Calvin Klein ekibi hem de kreatif ekiple tekrar bir araya gelmek harikaydı.” diyerek hem markanın bakış açısının hem de markayla olan uyumunun altını çiziyor.