Kim Kardashian’ın iç çamaşırı ve ‘basic’ giyim markası Skims, Dolce & Gabbana ile yaptığı yeni iş birliğiyle, İtalyan sinemasının altın çağını yeniden canlandırdı. Sophia Loren’in zamansız cazibesi ise bu kampanyanın tam kalbinde yer alıyor.
Nadia Lee Cohen’in objektifinden hayata geçen kampanya çekimleri, Loren’in güçlü imajını Kim Kardashian üzerinden yansıtıyor. Korseler, kendine güvenen bakışlar ve etkileyici bir tarz ile çekimlerde, Loren’in karakteristik unsurlarından biri olan doğal ama büyüleyici bir çekicilik vurgulanıyor.
Kampanyanın merkeze aldığı “La dolce vita” atmosferi, 1950’ler ve 1960’larda, kıvrımlı ve kum saati formundaki ideal beden algısını da hatırlatıyor. Kim Kardashian gibi trend belirleyici bir ismin Loren’in estetiğini günümüze taşıması, interneti ‘geçmişin mirasını kutlayanlar’ ve ‘eski beden standartlarının geri dönmesinden korkanlar’ olarak ikiye böldü.
Kapak/Fotoğraflar: Getty,
İlginizi çekebilecek diğer bir yazı >>>>> Calvin Klein, Jeremy Allen White ile geri döndü