Louis Vuitton, Roger Federer ve Rafael Nadal ile Core Values kampanyasını yeniden hayata geçiriyor

Louis Vuitton, ünlü fotoğrafçı Annie Leibovitz’in objektifinden çekilen efsanevi Core Values kampanyasında yeni bir dönemi duyurmaktan mutluluk duyuyor. İlham verici kampanyada, tenisin en saygın şampiyonları Roger Federer ve Rafael Nadal, İtalya’nın Dolomites sıradağlarının zirvesine tırmanırken yer alıyor. “Efsaneye Dönüşen Yolculuklar Vardır” sloganında somutlaşan kampanya, her iki sporcuyu da hırs, kararlılık ve keşif yolculuğunda eşlik ediyor.

3,000 metre yükseklikte, kortun tanıdık atmosferinden uzakta, Nadal ve Federer rakip olarak değil, ortak bir tırmanışta yol arkadaşları olarak görülüyor. Kampanyada bulundukları bu atmosfer, derin bir karşılıklı saygı ve dostluğun damgasını vurduğu, önlerine çıkan engelleri sonsuza dek aştıkları adeta kariyerleri için görsel bir metafor olma niteliği taşıyor. Federer’in rekor kıran 20 Grand Slam şampiyonluğunu ve benzersiz zarafetini çıktığı her korta taşıması, Nadal’ın aralarında 14 Fransa Açık zaferinin de bulunduğu 22 Grand Slam şampiyonluğu bu iki sporcunun da hem atletizmi hem de yeteneği ne kadar iyi temsil ettiklerini kanıtlıyor. Bu sporcular birlikte genç yeteneklerden küresel ikonlara uzanan ve etkileri nesiller boyunca sayısız kişiye ilham veren paralel serüvenleri temsil ediyor.

Rafael Nadal Core Values kampanyasına ilişkin düşüncelerini“Birçok önemli ikonun bu kampanyanın bir parçası olduğunu biliyorum, dolayısıyla kişisel olarak benim için böyle bir işin parçası olmak çok gurur verici bir şey, özellikle de bunu Roger ile paylaşmak. Roger, kariyerimiz benim en büyük rakibimdi ve bugün artık yakın bir arkadaşım. Kariyerim boyunca hayal ettiğimden çok daha fazlasını başardım, dolayısıyla günün sonunda, insanlar açısından baktığımızda en önemlisi geride bıraktığımız miras oluyor.” sözleriyle açıklıyor.

Roger Federer ise “Bu kampanyada Rafa ile birlikte çalışıyor olmak eşsiz bir fırsat. Birbirimize bu kadar rakip olup kariyerlerimizinsonunda bu kampanyada yan yana olmak çok güzeldi. Bugün burada bulunduğumuz dağların zirvesi de bence bütün bu sürecimizi çok güzel temsil ediyor. Bizim için bu anlamlı ve özel bir an.” sözleriyle duygularını ifade ediyor.

Leibovitz’in çekimi, doğanın büyük tuvaline karşı, dağın zirvesinde yanyana ve dimdik duran bu ikiliyi gözler önüne seriyor. Federer, spordaki kendi mirasına benzer zamansız bir stilin sembolü olan klasik monogram desenli Christopher sırt çantasıyla ve Nadal, dinamik gücünü ve azmini temsil eden monogram desenli Eclipse versiyonuyla kamera karşısına geçiyor. Birlikte, her Louis Vuitton tasarımında ve her Core Values kampanyasında yankılanan fiziksel olanın ötesinde bir yolculuk, mükemmelliğe bağlılık ve hayallerin aktarımı gibi değerleri yansıtıyorlar.

Louis Vuitton Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Pietro Beccari Core Values kampanyasına ilişkin duygularını “Antoine Arnault ile ilk Core Values kampanyasını başlatmamızın üzerinden 17 yıl geçti ve bu ikonik seriyi yeniden canlandırmaktan büyükmutluluk duyuyorum. Her bir Core Values kampanyası, Louis Vuitton’un seyahat, olağanüstü insanlarla çalışma ve hem fiziksel hem de duygusal aktarım mirasını kutluyor. Bu yeni hikayede, her ikisi de ilham verici sporcular, azimli dostlar ve kendi kişisel spor yolculuklarının disiplin ve mükemmelliğine tanıklık eden Roger Federer ve Rafael Nadal ile çalışmak harikaydı.” sözleriyle ifade ediyor.

Bu son kampanya, bir dağ manzarasına karşı iki adamın portresinden çok daha fazlasını temsil ediyor. Hikayelerini raketleri gibi stil, zarafet ve alçakgönüllülükle taşıyan şampiyonların yer aldığı kampanya, Maison’un değerlerine bir saygı duruşu niteliği taşıyor. Federer ve Nadal, o engebeli zirvelere attıkları her bir adımda, sırtlarına sıkıca bağladıkları güvenilir Louis Vuitton yol arkadaşlarıyla, her kişisel yolculuğun kararlılık ve öncü ruhlasürdürüldüğünde nasıl efsanevi zirvelere ulaşabileceğini gösteriyor.

İlgili Makaleler