Marka, geçtiğimiz günlerde Galataport İstanbul’da açtığı mağaza ile yeni konseptini ve yeni mağaza içi tasarım yaklaşımını tanıtıyor. Toplam 850 m2 alana sahip olan Massimo Dutti’nin yeni mağazası, yaklaşık 500 m2 satış alanıyla müşterilerine geniş bir alışveriş deneyimi sunuyor. İki kattan oluşan mağazanın giriş katında kadın bölümü, birinci katta ise erkek bölümü yer alıyor.
Massimo Dutti’nin yeni iç tasarım konsepti, markanın doğal gelişimini ifade ediyor ve yalnızca müşterilerin koleksiyonları satın almasında değil, aynı zamanda mağazayı ziyaret etme deneyiminde de mükemmellik düzeyini yansıtıyor. Alanı daha fazla artizan malzeme ve teknik detayın süslediği çok daha rafine bir mağaza konsepti… Mobilyalar farklı alanlara ton katıyor, daha organik şekiller, kaliteli malzemelerden daha nötr ve doğal renkler, bu güncellenmiş görüntüyü güçlendiren daha natürel bir his yaratıyor.
Mağazanın ana girişi, alanın şeffaflığı ile karakterize ediliyor. Vitrinler mağazanın iç mekanıyla uyum içinde müşterilere küresel bir vizyon sunuyor. Aynı zamanda kadın koleksiyonlarına ve farklı alanlara erişimi kolaylaştırıyor. Işık, doğal, incelikli etkiler yarattığı köşelerdeki aydınlatmalarla çok daha yaratıcı ve dolaylı bir şekilde kullanılıyor.
Yeni görünüm, Massimo Dutti’nin DNA’sı olan hikaye anlatımını nasıl kullandığını gösterecek şekilde tüm unsurları uyumlu hale getiriyor. Inditex Grup’un en gelişmiş eko-verimli mağaza konsepti altında tasarlanan yeni mağaza, markanın müşterilerine sürekli olarak yeni alışveriş deneyimleri sunma konusundaki çalışmalarına yanıt olarak moda ve teknolojiyi bir araya getiren bir dizi yenilikçi unsura da sahip.
Eko-verimli mağaza
Yeni mağaza, Inditex Grup’un eko-verimliliğe yönelik en gelişmiş yaklaşımıyla uyumlu. Geleneksel mağazalarla karşılaştırıldığında elektrik tüketimi %30, su tüketimi ise %40 oranında azaltıldı. Uygulanan eko-verimlilik önlemleri arasında, mobilyalar için aydınlatmayı optimize eden bir mağaza aydınlatma sistemi ve LED ampullerin özel kullanımı yer alıyor.
İklim kontrolü, CO2 ölçüm cihazları kullanılarak hesaplanan, alan konumuna göre değişen havalandırma kontrolü kullanılarak sağlanıyor. Kullanılan ekipmanlar, ısıtma veya soğutma talebine bağlı olarak yük kapasitesini kendi kendine düzenleyen ve sürekli olarak tüketim ihtiyaçlarına uyum sağlayan invertör teknolojisini kullanıyor. Son olarak, kontrol ve izleme cihazları, tüketim seviyelerinin gerçek zamanlı olarak uzaktan takip edilmesine olanak tanıyarak tesislerin kullanımını ve enerji tüketimini etkileyen anormalliklerin tespit edilip düzeltilmesini mümkün kılıyor. Ayrıca mağazada verimli su kullanımı sağlanıyor ve iç mekanlarda malzemelerin geri dönüşümüne yönelik uygulamalar gerçekleştiriliyor.
Teknoloji ve premium hizmet
Her zaman moda, hizmet ve teknolojinin buluştuğu bir noktada yer alan Massimo Dutti, inovasyona ve müşterilerin yeni ihtiyaçlarına uyum sağlamaya dayalı yeni alışveriş deneyimleri sunma kararlılığını sürdürüyor. Marka, personelin sunduğu kişisel ilginin karakteristik mükemmelliğini, en yenilikçi perakende teknolojilerinden bazılarıyla birleştirerek Massimo Dutti’yi perakende inovasyonu ve gelişiminin ön saflarında yer alan müşteri deneyimi için bir referans noktasına dönüştürüyor.
Ayrıcalıklı hizmet
Massimo Dutti, mağaza ziyaretlerini unutulmaz bir deneyime dönüştürecek ayrıcalıklı hizmetler sunarak müşterilerini şaşırtmaya devam ediyor. Her zamanki mükemmel müşteri hizmetinin yanı sıra marka, mağazaya gelenlerin daha kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşaması için “Stil Danışmanı” ekibinden randevu alabilecekleri yeni bir hizmet sunuyor: Randevu ile Stil Danışmanı.
Teknoloji
Scan & Shop: Müşteriler, mağazada aradığı ürünleri bulabiliyor ve markanın mobil uygulamasından barkodları okutarak ürünler hakkında bilgi alabiliyor. İsterlerse tercih ettikleri teslimat noktasını seçerek doğrudan online alışveriş sepetlerine ekleyebiliyor.
Mağaza rezervasyonu: Massimo Dutti müşterileri ayrıca markanın mobil uygulamasını kullanarak ürünlerini rezerve edebiliyor ve seçtikleri mağazadan 24 saat içinde teslim alabiliyor.
Bunlara ek olarak tüm moda danışmanları, ürünün mağazada mevcut olmaması durumunda müşterilerin mağazadan çevrim içi sipariş verebilmesini ve siparişi en kısa sürede mağazadan veya tercih ettikleri teslimat adresinden alabilmelerini sağlayan mobil cihazlara da sahip.