Ortak bir topluluk ve yaşam arzusu temeli üzerine inşa edilen ve avangardist bir enerjiyle beslenen Moncler x Pharrell Williams, macera için yapılmış ve açık hava için hazırlanmış bir şehir koleksiyonu ortaya çıkardı. Moncler ailesine ilk kez 2009 yılında katılan Pharell, Moncler Genius ortak yaratım platformu tarafından desteklenen bu dostluğun bir sonraki evrimini işaret ediyor.
Koleksiyon glamping fikri etrafında dönüyor: aile kampı, incelik, işçilik ve uzmanlığa vurgu yapıyor. Kıyafetler hem açık hava deneyimleri hem de metropol maceraları için tasarlandı.
Mimarinin geometrisine karşı doğal formların akışkanlığı genel estetiği etkiliyor: kuş tüyü dolgu bir cekette eğrisel bir ifadeye sahipken, bir diğerinde piramit noktaları yaratıyor.
Dönüştürülebilirliğin önemi
Fermuarlar uzun pantolonların şorta dönüşmesini sağlıyor; bir yorgan pelerin olarak ikiye katlanıyor; kollar bir ceketin fermuarını çekerek bir balıkçı yeleğine dönüşüyor. Giysilerin işlevselliği – çıkarılabilir cepler, takılabilir anahtarlık zincirleri – stilistik bir ifade olarak vurgulanıyor. Logo yaması bile çıkarılabilir ve çok işlevli olup herkesin parçalarını istediği gibi işaretlemesine olanak tanıyor.
Arduvaz grisi ve yosun yeşili, liken ve buluttan oluşan palet, şehir ve kırın yepyeni bir uyum içinde bir araya gelişini daha da vurguluyor.
Pharrell’in benzersiz yeteneği, türü tanımlayan işler yaratması, ancak bunları aynı anda erişilebilir ve eğlenceli kılan bir dokunuş hafifliğiyle sunmasıdır. Bu, Moncler’in açık hava hakkındaki mutlak bilgisi ile birleştiğinde hem güvenli, hem heyecan verici hem de herkese açık bir kamp alanı ortaya çıkıyor.