Penti, dünyada şimdiye kadar yapılan en heyecan verici ve eğlenceli uygulamalardan birisini Türkiye’de ilk defa, geçtiğimiz hafta Beyoğlu, İstiklal Caddesi’ndeki mağazasında hayata geçirdi. Mayo ürün grubu için hazırlanan bu uygulamada vitrin ekran gibi kullanıldı ve sanal podyum üzerinden ürünlerin eğlenceli bir sunumu gerçekleştirildi. Kurgulanan mekanizma sayesinde mağaza önündeki tüketici de el sallayarak şova katılım sağladı. Ürünün sunumunu daha etkin şekilde mağazanın dışına, etkileşim alanı ve sayısı daha yoğun olan bir platforma taşıyan uygulama için Penti Pazarlama Direktörü Ayşen Uz, "Vitrin önünde duraksayan insanlar zaman zaman bir sahne gösterisi izliyormuşcasına gruplar oluşturarak cadde trafiğini etkiledi. Biz de bu sayede markamız adına müşterimize dokunabileceğimiz keyifli yeni bir mecra edinmeyi başardık,” diye konuştu.
Uygulamaya yakından bakmak için videoyu tıklamanız yeterli.