Asi ve özgür ruhluyla sokak giyiminin öncü markası “Bad Bear”, renkli ve eğlenceli parçalardan oluşan yaz sezonu koleksiyonunu “Yaza Merhaba Partisi”nde tanıttı.
“Bad Bear” Yaz koleksiyonunun tanıtımı düzenlenen bir lansman ile gerçekleşti
İlham veren tasarımlarıyla ile dikkat çeken Bad Bear, kendi tarzını ortaya koymak isteyenler için rengârenk ve konforlu ürünlerden oluşan Yaz Koleksiyonu’yla sezona iddialı bir giriş yaptı. Bad Bear, Levent’te yer alan ofis bahçesinde basına özel düzenlediği “Yaza Merhaba Partisi”nde; tarzını korumak ve güneşli yaz aylarında konfor isteyenler için birbirinden farklı kategorilerde, birbirinden farklı varyasyonlar ile üretilmiş geniş bir ürün skalası ile görücüye çıktı.
Her yaştan, cinsiyetten ve tarzdan kullanıcıya kıyafetten öte bir yaşam tarzı sunan Bad Bear, yarattığı farklı imajı, üstün kalitesi ve sunduğu konforu kullanıcıların beğenisine sundu. Yaramaz dokunuşlarla yeniden yorumlanan t-shirt ve sweatshirtler, renkli tasarımlarla öne çıkan gömlekler, farklı kalıp seçenekli pantolonlar, kaliteli etek ve elbiseler dikkat çekti.
Stil sahibi sokak tarzı parçalarının yanı sıra hem kadın hem erkekler için, deniz temalarının ve en eğlenceli detayların yer aldığı, çabuk kuruyabilen ve su akıtıcı özellikleri bulunan kumaşlardan üretilen şort mayolar katılımcılardan tam not aldı.
Bad Bear, t-shirt, sweatshirt, gömlek, jean, pantolon gibi ürün gruplarında renk ve model seçenekleri sunarken boxer, çorap, şapka ve kemer gibi tamamlayıcı ürünlerle de sokak tarzına imzasını attı. Farklı stillere uygun çarpıcı renkte parçalar sunan Bad Bear yaz koleksiyonuna; asphalt, ginger, marshmallow, petroleum, cider, tuscany, sulphur olmak üzere 7 yeni renk seçeneği dahil oldu.
Yıl sonuna kadar 10 mağaza hedefi
Başarılı bir kadın girişimci olan Seyhan Selçuk’un yönetimindeki Bad Bear, sokak modası deyince akla gelen ilk marka olma özelliğini 9 yıldır koruyor. Yola, 2013 yılında aksesuar üretimiyle çıkan Bad Bear, günümüzde ayakkabı hariç tüm giyim ve aksesuar ürünlerinin bulunduğu renkli ve eğlenceli ürün seçenekleri sunuyor. Online mecralarda başlayan “Bad Bear”ın yolculuğu, 2 yıldır Marmara Forum, Trabzon Forum, AnkaMall Ankara ve Antalya Deepo olmak üzere 4 mağazayla devam ediyor. Türkiye’de ve dünyada sokak modasının öncüsü olmak isteyen “Bad Bear”, bu yılın sonunda 10 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.
2021 yılında yüzde 55 büyüme gerçekleştiren “Bad Bear”, 2022 yılında ise yüzde 100 büyüme ile yılı kapatmayı hedefliyor. 2023 yılının bütçelerinde yüzde 80’lik bir büyüme hedefiyle yerleştirmeler yapan “Bad Bear”ın ihracat rakamları şirket bütünü içinde yüzde 5’in altında gerçekleşiyor. 2023 yılı itibarıyla hedef ise ihracatın, şirketin yüzde 10’luk dilimine oturup, hızla büyüyerek devam etmesi yönünde ilerliyor. Ayrıca “Bad Bear”ın 2022 sonunda hedef cirosunun 120 bin TL ve cironun yüzde 12 bandında bir kısmının online satıştan elde edilmesi öngörülüyor.